لنگرود - رئیس بهزیستی لنگرود گفت: در آینده ای نزدیک شهروندان لنگرودی از اورژانس اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

اورژانس اجتماعی در لنگرود راه اندازی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، پیمان محمدی پورصبح شنبه در بهزیستی لنگرود با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده مبنی بر راه اندازی اورژانس اجتماعی در شهرستان های دارای بیش از ۵۰ هزار جمعیت اظهار داشت: به زودی اورژانس اجتماعی شهرستان لنگرود راه‌اندازی می شود.

وی افزود: زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، زوج‌های جوانمتقاضی طلاق، کودکان کار و خیابانی و همه افرادی که به هرنحوی با مشکلاتی مانند اختلاف خانوادگی شدید درگیر هستند به عنوان گروه‌های هدف انتخاب شدند.

 محمدی پور با بیان اینکه دختران و پسران فراری از خانه و زنان و کودکان آزار دیده در این طرح در اولویت هستند تصریح کرد: همه افرادی که به هر علت شرایط مناسبی برای زندگی ندارند در گروه های هدف قرار میگیرند و بنا بر میزان اهمیت و در نظر گرفتن اولویت ها به مشکلاتشان رسیدگی میشود.

 رئیس اداره بهزیستی و مرکز توانبخشی لنگرود فعالیت تخصصی اورژانس اجتماعی را  خدماتی نظیر روانشناسی، حقوقی، تربیتی، فرهنگی، آموزشی و مددکاری عنوان کرد و افزود: اورژانس اجتماعی یکی از  برنامه های بهزیستی کشور است که با حمایت بهزیستی استان گیلان در لنگرود اجرا میشود.

 محمدی‌پور درباره چگونگی بهرمند شدن شهروندان از این طرح خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات اجتماعی مردم، به صورت تلفیقی برنامه‌های مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن ۱۲۳، تیم سیار اورژانس و پایگاه خدمات اجتماعی در حال اجراست.

وی افزود: پس از راه اندازی کامل اورژانس اجتماعی، شهروندان لنگرودی می‌توانند برای استفاده از خدمات این اورژانس از طریق مراجعه مستقیم به مرکز و یا تماس با خط ۱۲۳ از مزایای این طرح استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.