بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تنوع قومی و مذهبی در کشور و نیز خراسان شمالی، یک فرصت است.

تنوع قومی و مذهبی در خراسان شمالی یک فرصت است

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی ایرانی صبح شنبه در کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان، وجود اقوام با زبان و گویش های مختلف در خراسان شمالی همراه با امنیت پایدار این منطقه را فرصتی برای توسعه و پیشرفت استان دانست که می تواند به عنوان الگویی مناسب در کل کشور معرفی شود.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در قانون اساسی، تنوع قومی و مذهبی را اصلی پذیرفته شده دانست و تصریح کرد: بر این اساس، دولت یازدهم برای استفاده از ظرفیت تمامی اقوام و مشارکت دادن آنان در بدنه اجرایی و مدیریتی کشور تلاش فراوان داشته و در این راه اقدامات بسیار خوبی نیز انجام داده است.

دکتر ایرانی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگزاری مستمر انتخابات را از افتخارات نظام جمهوری اسلامی دانست و از مشارکت گسترده و حداکثری به عنوان ضامن اقتدار نظام و خنثی کننده توطئه های بدخواهان نظام و کشور یاد کرد.

وی فراهم کردن فرصت عادلانه برای گروه ها و احزاب قانونی به منظور بیان دیدگاه های خود و فراهم کردن شرایط انتخابات رقابتی را مسئله ای تاثیر گذار در شکل گیری مشارکت حداکثری مد نظر مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: معیار ما در برگزاری انتخابات، قانون است و همه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به حضور حداکثری مردم خراسان شمالی در انتخابات گذشته بیان کرد: مردم خراسان شمالی در انتخابات پیش رو حماسه دیگری از حضور و پایبندی به آرمان های انقلاب خلق خواهند کرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.