بجنورد-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای آگاهی مردم درباره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ضروری است و این فضا باید عادلانه در اختیار تمام جریانات سیاسی کشور قرار گیرد.

فضای دانشگاه های خراسان شمالی عادلانه در اختیار جریانات سیاسی قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدتقی ایرانی در کمیسیون دانشجویی استان تصریح کرد: دانشجویان جزو سرمایه های نظام و دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی هم جزو بهترین گروه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به شمار می روند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم اردیبهشت ماه ۹۶، حفظ آرامش در استان را مهم ارزیابی کرد و با افزودن این که برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه دوره های آموزشی ستاد انتخابات برای همه مجریان انتخابات در حال برگزاری است، ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون، فصل الخطاب است.

وی بیان کرد: همه احزاب و گروه های قانونی می توانند در چارچوب قانون فعالیت کنند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان ادامه داد: هیچ نگرانی و مانعی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و جلسات مناظره در دانشگاه ها وجود ندارد و هیئت های نظارت دانشگاه ها خود مسئول قانونی تدبیر و تمشیت این برنامه ها هستند.

دکتر ایرانی دفاع از انقلاب، امام(ره) و رهبری را وظیفه همه دوستداران و علاقه مندان نظام دانست و اعلام کرد: ما برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری، مصمم هستیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.