اراک- مدیرکل هواشناسی استان مرکزی با بیان اینکه ۲ سامانه بارشی در راه این استان است بیان کرد: استان مرکزی امروز قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود که این وضعیت فردا به شکل نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و گاهی وزش باد همراه است.

۲ سامانه بارشی در راه/استان مرکزی بارانی می شود

به گزارش قدس آنلاین،مرتضی ذوالفقاری افزود: در حال حاضر سامانه شمالی به منطاق شمال و شمال غرب کشور ورود کرده سبب افزایش ابر و وزش باد تحت تاثیر این سامانه در مناطق استان مرکزی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی تصریح کرد: این در حالی است که براساس نقشه‌های هواشناسی در استان، مرکز شاخه جنوبی در حال حاضر بر روی شمال دریای سرخ قرار گرفته که به آرامی از پایان وقت امروز و از مناطق جنوب غربی وارد کشور شده و بخش‌های بسیاری از مناطق غرب و جنوب و همین‌طور مرکزی و دامنه‌های البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: این وضعیت در حالی است که تداوم بارش‌ها از بامداد روز دوشنبه، گاهی رگبار باران و احتمال رعد و برق و وزش باد خواهد بود که البته در برخی نقاط وزش باد شدید را به همراه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان مرکزی با اشاره به آخرین وضعیت درجه هوای شهرهای استان مرکزی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ساوه با دمای هوای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و کمیجان با دمای ۶ دهم درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین شهرهای استان مرکزی بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.