سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان‌رضوی از ورود بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به مشهد طی ۳ روز گذشته خبر داد.

ورود بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به مشهد طی ۳ روز

  به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی فروزان اظهار کرد: بیش از یک‌میلیون و ۷۹۸ هزار نفر زائر نیز در ۳۳ روز گذشته به استان سفرکرده‌اند که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۸ درصد رشد دارد.

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد طی ۳ روز گذشته را ۴۳ هزار و ۴۹۹ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد افزایش دارد و ۲.۴ درصد از کل مسافران ورودی در این ۳ روز را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ تا ۲۷ اسفندماه سال جاری را از مجموع مسافران، ۳.۳ درصد اعلام کرد و افزود: ۵۸ هزار و ۶۰۵ نفر در ۳ روز گذشته از طریق راه‌آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد کاهش دارد.

فروزان ادامه داد: یک‌میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۵۶ نفر نیز از طریق وسایل نقلیه شخصی به استان وارد شدند که ۸۵.۶ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده‌اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد رشد دارد.

وی همچنین از ورود یک‌میلیون و ۱۵۴ هزار و ۹۵۳ نفر زائر به مشهد مقدس طی ۳ روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته هشت درصد رشد دارد.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: آمار ورودی مسافران در ۲۵ و ۲۶ و ۲۷ اسفندماه به مشهد از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱۰۲ هزار و ۲۹۶ نفر بوده است که سهم ۹ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد کاهش دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.