بوشهر- استاندار بوشهر گفت: گردباد و طغیان آب دریا در بندر دیر سبب مصدوم شدن چند نفر مسافر نوروزی و خسارت به تاسیسات، بناها و ۲۰۰ قایق شد.

طوفان «بندر دیر» را درنوردید/۲۰۰ قایق خسارت دیدند

به گزارش قدس انلاین،گردباد و طغیان دریا موجب شد تامقارن ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه صبح یکشنبه ارتفاع آب بالا آمده و خیابان های دیر را فرا گیرد.

مصطفی سالاری با بیان اینکه ۵ نفر در اثر این حادثه ناپدیدند شدند خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای یافتن این افراد مفقودی ادامه دارد.

استاندار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این بحران عده‌ای صدمه دیدند اظهار داشت: در این پدیده ۸ نفر به صورت سرپایی در دیر درمان و ۴ نفر مصدوم به بیمارستان کنگان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه مردم تاکنون این پدیده در ساحل مشاهده نکرده بودند تصریح کرد: شرایط منطقه دیر بحرانی نیست و نیروهای امدادی استان در دیر مستقر شده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه متانول کاوه برای امدادرسانی تجهیزات در اختیار ستاد بحران قرار داده است افزود: موجی که از دریا به سوی ساحل می‌آید خانه و تاسیسات ساحلی را در بر می‌گیرد.

فرماندار شهرستان دیر نیز اظهار داشت: آب به چادر و خودروهای مسافران نوروزی آسیب زد و دو دستگاه خودرو با چند سرنشین در آب دریا فرو رفت که غواصان هلال احمر آنها را نجات دادند.

حمزه اعتماد با بیان اینکه این حادثه ۸ مصدوم داشت تصریح کرد: چهار مصدوم سرپایی درمان شدند و چهار نفر به بیمارستان کنگان انتقال یافتند و ۵ نفر مفقود شدند.

وی با بیان اینکه ورود آب به ساحل به ۲۰۰ فروند قایق در ساحل خسارت وارد کرد  افزود: طغیان آب دریا به تاسیسات شهری مانند تابلوها و آلاچیق‌های موجود در ساحل آسیب زد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.