خرم آباد- نماینده مردم الیگودرز در مجلس با اشاره به مسدودی ۲ ماهه روستاهای پز در الیگودرز گفت:‌ یکی از مشکلات این شهرستان کمبود امکانات راه‌سازی است و امکانات موجود پاسخگوی حل این مشکلات منطقه نیست.

مسدودی ۲ ماهه روستاهای پز در الیگودرز/ایجاد راهدارخانه راه حل مشکل این منطقه است

به گزارش قدس آنلاین، محمد خدابخشی به پیگیری‌های مکرر برای رفع مشکلات حوزه راه‌سازی الیگودرز اشاره و اظهار کرد: چندین بار از طریق وزارت خانه و اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیگیری‌هایی انجام شد اما کارهایی که تاکنون انجام شده است جوابگو نیست، امروز نیاز داریم تا اقدامات اساسی برای حل این مشکل منطقه انجام شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجوز احداث دو راهدارخانه برای شهرستان الیگودرز اخذ شده است، عنوان کرد: پس از اخذ مجوز از وزارت راه و شهرسازی درخواست کردیم تا برای احداث راهدارخانه در این منطقه کمک کنند تا مشکلات این روستاها برطرف شود.

وی بیان کرد: از مسئولان درخواست داریم تا راهدارخانه‌هایی که برای الیگودرز لازم است و در گذشته نیز قول احداث آن‌ها داده‌ شده هرچه زودتر راه‌اندازی شوند و در کنار احداث راه دارخانه‌ها وسایل و تجهیزات راهداری نیز در اختیار شهرستان قرار گیرد تا بتوان راه‌های شهرستان را پوشش داد وگرنه با وضعیت موجود و امکاناتی که هم‌اکنون در اختیار شهرستان قرار دارد نمی‌توان مشکل این روستاها را برطرف کرد.

خدابخشی تصریح کرد: پیگیری‌هایی انجام‌ شده است تا یک راهدارخانه در این منطقه چالشی راه‌اندازی شود که با احداث آن مشکل روستاهای پز نیز برطرف می‌شود، از طرفی با اجرایی شدن جاده بزنوید به روستای لیروک مشکل بخشی از روستاهای پز نیز برطرف می‌شود.

گفتنی است؛ راه روستایی روستاهای پز شهرستان الیگودرز حدود ۲ ماه است که به دلیل بارش باران و رانش زمین مسدود شده است که با توجه به نامناسب بودن وضعیت راه، مردم برای تأمین مایحتاج خود در مضیقه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.