بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه ناپدید شدن تعداد ۴ مسافر به دلیل بالا آمدن آب در بندر دیر هنوز قطعی نبود و هویت مفقود شدگان مشخص نشده است بیان کرد: جست و جو برای آغاز این افراد از سر گرفته شده است.

هویت ناپدید شدگان حادثه «دیر» مشخص نیست/جسد یک نفر از آب گرفته شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی سالاری یکشنبه شب در بازدید از خانه های آسیب دیده از حادثه بارش شدید باران و بالا آمدن آب دریا در بندر دیر افزود: تلاش برای یافتن ناپدید شدگان این حادثه با همکاری نیروهای امدادی و غواصان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ناپدید شدن چهار تن از مسافران نوروزی در حادثه بارش شدید باران، بالا آمدن آب دریا و وقوع (سیش) قطعی نیست ادامه داد: در حادثه شهرستان دیر پیکر یک مرد ۴۰ ساله از آب بیرون کشیده شده و تاکنون پسر بچه دیری پیدا نشده است.

گفتنی است در حادثه دریایی شهرستان دیر آب با ارتفاع ۱۰ متر وارد خیابان ها و خانه ی مردم شده و به زیرساخت های شهری واقع در پارک ساحلی، قایق های صیادی و خانه ها خسارت زیادی وارد شد که در کوتاه ترین زمان ممکن این خسارت ها برآورد می شود.

بارش شدید باران، بالا آمدن آب دریا، وقوع (سیش) صبح یکشنبه در بندر دیر از توابع استان بوشهر علاوه بر یک کشته، پنج ناپدید و ۲۰مصدوم، منجر به تخریب و خسارت به تاسیسات ساحلی، پارک ساحلی، وسایل شهر بازی کودکان، خودروهای پارک شده در ساحل، قایق های صیادی پهلوگرفته در اسکله صیادی این بندر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.