۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 514407

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با جعل مدارک پزشکی، اقدام به دایر کردن مطبی در یکی از محله‌های شهر اراک کرده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

پزشک قلابی در اراک دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سید نورالدین حسینی گفت:‌ مأموران پلیس آگاهی شهرستان اراک در تحقیقاتی از فعالیت فردی با جعل مدارک پزشکی در یکی از مناطق اراک مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود:‌ در تحقیقات مقدماتی مشخص شد فردی با جعل مدارک پزشکی و معرفی خود به عنوان پزشک و استخدام یک نفر به عنوان منشی در یکی از خیابان‌های شهر اراک، یک موسسه ترک اعتیاد را دائر کرده است و به صورت غیرقانونی مبادرت به تجویز پزشکی برای بیماران معتاد می کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد:‌ در استعلام‌هایی که از دستگاه‌های مسئول انجام شده فعالیت غیرقانونی وی مشخص شد و در روند رسیدگی به پرونده، اطلاعاتی از برنامه‌ریزی این فرد برای کلاهبرداری دیگری نیز به دست آمد.

وی ادامه داد: این فرد با چاپ و انتشار آگهی استخدام در یکی از روزنامه‌ها تحت عنوان شرکت تعاونی در حال برنامه‌ریزی یک کلاهبرداری دیگر بود.

حسینی اظهار داشت: در مراحل رسیدگی به پرونده و در تحقیقات از افرادی که به این شخص مراجعه کرده بودند، مشخص شد این افراد به وضعیت بدتری قبل از مراجعه خود برای درمان دچار شده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه بیان داشت:‌ با استعلام از مجوز پروانه مطب این فرد، مشخص شد شماره پروانه مطب مربوط به یک دکتر در استان خوزستان می‌باشد که متهم با الصاق عکس خود و تغییر مشخصات آن، از آن سوء‌استفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته، محل مذکور پلمب و متهم به اتهام استفاده غیرمجاز از عناوین پزشکی، مداخله در امور پزشکی، جعل و استفاده از سند مجعول و کلاهبرداری به دستگاه قضائی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.