ساری- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: از ۲۵ تا ۲۹ اسفند بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای استان مازندران ثبت شده است.

۸ میلیون تردد در سفرهای نوروزی مازندران ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسکندر مؤمنی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از محور کندوان با اشاره به اینکه سامانه بارشی به مازندران وارد می شود، اظهار کرد: از مسافران عبوری محورهای ارتباطی مازندران درخواست می کنیم تا از چادر زدن در حاشیه روخانه ها، مسیل ها و رودها خودداری کنند.

وی به افزایش ترددها در محورهای مازندران اشاره کرد و گفت: روزانه یک میلیون و ۷۰۰ تردد در سطح استان مازندران ثبت شده که از ۲۵ تا ۲۹ اسفندماه ترددهای ثبت شده در این محورهای این استان به ۸ میلیون تردد رسیده است.

جانشین فرمانده انتظامی به بارش برف در محورهای کندوان اشاره کرد و ادامه داد: همچنین محورهای کرج-چالوس از سه راهی دیزین تا تونل کندوان در استان البرز، محور کوهرنگ به مسجد سلیمان و محدوده گردنه چری و شاه منصوری در چهارمحال و بختیاری، محورهای امین آباد و هراز در شرق تهران و محورهای اصفهان به الیگودرز، میمه به دلیجان و خمین به اراک بارش برف گزارش شده است.

مومنی یادآور شد: باران در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، البرز، شرق تهران، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، یزد و گیلان و همچنین محور بوشهر به کنگان ادامه دارد.

وی با اشاره به لغزنده بودن و برفی بودن محورهای شمالی کشور از رانندگان و مسافران خواست از اقامت در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.