مشهد- مشهدالرضا(ع) در نخستین روز سال ۹۶ بی‌قرار و لحظه شمار تجدید میثاق با ولی امر مسلمان جهان است، انتظاری که به آخرین ثانیه‌های خود نزدیک می‌شود.

مشهد الرضا(ع)؛ لحظه شمار تجدید میثاق با ولایت

به گزارش قدس آنلاین، بار دیگر شمیم دلنواز بهار سراسر ایران اسلامی را فرا گرفته و شوری تازه در کشور ایجاد شده است؛ اما در خطه خورشید، مردم شوری مضاعف سراسر وجودشان را فراگرفته است. مشهد، شهر ولایت؛ سال‌هاست که در نخستین روز از سال نو و در حریم آستان پر برکت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) جنب و جوش و شوقی مضاعف در دیدار مقتدا و رهبر خویش دارند.

مجاوران و زائران حضرت شمس الشموس(ع) که آمده‌اند تا نخستین روز سال را در جوار ولی نعمتشان حضرت علی بن‌موسی الرضا(ع) سپری کنند و برای فرج فرزندش حضرت مهدی(عج) دعا کنند، این بار نیز لحظه شما دیدار با نایب ایشان، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای تجدید بیعت هستند.

با وجود این که شروع سخنرانی، مقام معظم رهبری ساعت ۱۵ در رواق بزرگ امام خمینی(ره) اعلام شده، عاشقان ولایت از ساعات ابتدایی امروز برای دیدار با مقام عظمای ولایت با در دست داشتن پلاکاردهایی وارد حرم مطهر شدند و برای دیدار مولا و مقتدایشان لحظه‌شماری می‌کنند. زائران در گوشه و کنار کام را با نقل و نبات شیرین می‌کنند و در انتظار فرا رسیدن حضور مقام معظم رهبری و سخنرانی داهیانه و رهنمودها و راهبردهای ایشان در آغازین روز سال ۹۶ هستند.

هنوز تا آغاز سخنرانی چند ساعتی باقی مانده اما صحن‌ها و رواق‌های مطهر بارگاه حضرت انیس النفوس(ع) طروات بهاری و رنگ و بوی ولایی به خود گرفته است. حرم حضرت رضا(ع) مملو از سیل مشتاقانی است که در انتظار ساعت ۱۵، قلب‌های‌شان به شوق دیدار رهبرشان می‌تپید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.