ایلام- بارش برف و کولاک در محور های ارتباطی و کوهستانی استان ایلام در نخستین روز فرودین موجب شد تا بسیاری از گردشگران از ادامه مسیر باز بمانند.

برف و کولاک تعدادی از مسافران را در ایلام گرفتار کرد

به گزارش قدس آنلاین، بارش برف و کولاک تعداد ۷۰ خودروی را در گردنه«قلاجه» گرفتار کرد که با مداخله امدادگران جمعیت هلال احمر بازماندگان در راه نجات یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام در این رابطه اظهار داشت: روز سه شنبه اول فروردین به ۷۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک گردنه قلاجه در مسیر ارتباطی ایوان به اسلام آباد غرب خدمات رسانی کردند.

محمد سلیمانی ادامه داد: بدنبال بارش های پیاپی برف و باران روز جاری در بیشتر مناطق استان ایلام از جمله گردنه ها و ارتفاعات، بارش برف در گردنه قلاجه تردد خودروهای مسافران و گردشگران نوروزی را با اخلال مواجه کرده بود.

وی افزود: با تلاش بی وقفه امدادگران خدماتی همچون کمک به رانندگان برای نصب زنجیر چرخ، برف روبی و پاک کردن جاده، کمک رسانی به خودروها و رها سازی تعدادی خودرو گرفتار در برف و رفع گره ترافیکی و امدادرسانی به افراد سالخورده و خردسال انجام شد.

سلیمانی تاکید کرد: امدادرسانی به خودروها و مسافران و گردشگران نوروزی تا مساعد شدن شرایط جوی توسط تیم های امداد و نجات این جمعیت در گردنه قلاجه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.