بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از افتتاح ۱۵ طرح زیربنایی و تولیدی، با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان درخراسان جنوبی خبرداد

 ۱۵ طرح زیربنایی با حضور رئیس جمهور درخراسان جنوبی افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سیدعلی اکبر پرویزی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله طرح های آماده افتتاح، مخازن نفتی حاشیه شهر بیرجند است که سالها نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده بود که طی ماههای اخیر با تامین منابع اعتباری لازم، آماده افتتاح شد.

وی با اشاره به پروژه های گازرسانی در سطح استان تصریح کرد: طرح های گازرسانی شهرهای اسفدن و حاجی آباد افتتاح خواهد شد که علاوه بر بهره مندی مردم این دو شهر، تعداد زیادی از روستاهای مسیر نیز از نعمت گاز برخوردار می شوند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در ادامه برنامه های سفر رئیس جمهور به استان، عملیات اجرایی پروژه خط انتقال گاز از سربیشه به نهبندان، کلنگ زنی می شود گفت: عملیات گازرسانی به شهر دیهوک نیز آغاز خواهد شد.

پرویزی، با اشاره به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند نیز از طرحهایی است که طی این سفر افتتاح می شود، افزود: این طرح که برای ۲۰ درصد از اعتبارات لازم نیمه کاره رها شده بود نیز با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

وی بهره برداری از۱۳۷ کیلومتر راه اصلی در استان را از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به استان اعلام کرد و گفت: در ادامه برنامه ها، چندین طرح آبرسانی روستایی افتتاح خواهد شد و همچنین سه  طرح ارزشمند دیگر در استان نیز با حضور رئیس جمهور نهایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.