اصفهان- فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: به رغم افزایش تردد خودرو ها در جاده های کشور و به ویژه شهر مقدس مشهد و شهر های شمالی اما آمار تصادفات کاهش داشته است.

تردد خودرو ها افزایش؛ تصادفات کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از ایستگاه امنیت و سلامت امام رضا (ع) در یکی از ورودی‌های شرق استان اصفهان با تبریک سال جدید به همه مردم کشور اظهار داشت: به‌حمدالله طبق آخرین گزارش‌های واصله تصادفات و تلفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به آماده‌باش و حضور ۳۰۰ هزار مامور پلیس در جاده‌ها و شهرهای کشور گفت: وضعیت جاده‌های کشور رضایت‌بخش است به‌طوری‌که امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳ درصدی تصادفات و تلفات جاده‌ای روبرو بوده‌ایم.

وی به همکاری مردم با پلیس اشاره کرد و گفت: با حضور فعال نیروهای پلیس در جاده‌ها و شهرها و همکاری خوبی که مردم با نیروی انتظامی دارند حوادث و تلفات جاده‌ای به‌طور چشمگیری کاهش داشته که امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات ادامه داشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پرترددترین محورهای کشور، محورهای منتهی به مشهد مقدس، استان‌های شمالی، استان‌های جنوبی، اصفهان، فارس و خوزستان هست که میزان تردد خودروها در این جاده‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه پلیس با رانندگان متخلف، پرخطر و حادثه‌ساز برخورد قانونی می‌کند و خودروی آن‌ها توقیف می‌شود به وضعیت امنیتی کشور هم اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در تمام مرزها، جاده‌ها و شهرها وضعیت امنیتی خوبی برقرار است و تاکنون حتی یک مورد ناامنی هم وجود نداشته است.

سردار اشتری بیشترین علت وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای را خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان دانست و از رانندگان خواست تا مسیر سفر را هم جزء سفر بدانند و با رعایت قوانین رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب و استراحت در محل‌هایی که پیش‌بینی‌شده از وقوع حوادث جاده‌های جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.