اندیمشک- هنرمندان خوزستانی با اجرای نمایش خیابانی در اندیمشک به میزبانی کاروان های راهیان نور رفتند.

هنرمندان خوزستانی با اجرای نمایش به میزبانی کاروان های راهیان نور رفتند

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک عنوان کرد: به مناسبت آغاز تعطیلات سال نو  و حضور گسترده کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس اندیمشک، اجرای برنامه‌های فرهنگی متعددی در این شهرستان  با محوریت مقاومت و بیداری اسلامی مورد توجه قرار گرفته است. 

علی بازگیر اظهار داشت: برگزاری جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ با موضوع دفاع مقدس، استقبال گسترده هنرمندان از این جشنواره، برگزاری جشنواره ادبیات پایداری ملک ملکوت با محوریت شرح و تبیین فرهنگ ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و نکوداشت دوکوهه از جمله طرح‌های صورت گرفته در  حوزه میزبانی شهرستان اندیمشک است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک افزود: تئاتر خیابانی در محل مقبره شهدای گمنام اندیمشک و  اسکان کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور بوده که هم زمان با حضور کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: یکی از این برنامه‌ها اجرای تئاتر خیابانی در محل مقبره شهدای گمنام اندیمشک و  اسکان کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور بوده که هم زمان با حضور کاروان‌های راهیان نور در این شهرستان برگزار می‌شود. 

بازگیر بیانکرد: این برنامه فرهنگی با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران، دفتر تئاتر خیابانی و دفتر هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک و در قالب طرح رهروان عشق و هم زمان با چهار استان کشور در اندیمشک برگزار می‌شود. 

وی افزود: با اجرای این طرح  فرهنگی نمایش کوچه کاری از دفتر هنرهای نمایشی شهرستان اندیمشک به نویسندگی مهدی آشوغ و کارگردانی امین پورمند از یکم فروردین لغایت ۷ فروردین، هر روز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل یادمان شهدای گمنام اندیمشک به اجرا گذاشته می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.