زاهدان- دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون با آغاز سفرهای نوروزی ۱۶۴ حادثه جاده‌ای در سیستان و بلوچستان رخ داده که ۱۴ کشته و ۲۰۱ زخمی بر جای گذاشته است.

حوادث جاده ای در سیستان و بلوچستان ۲۰۱ زخمی بر جای گذاشت

به گزارش قدس انلاین،فریبرز راشدی در این رابطه گفت: از ۲۵ اسفندماه تاکنون با آغاز سفرهای نوروزی، ۴۷ حادثه جاده‌ای در سطح استان سیستان و بلوچستان رخ داده که ۱۴ کشته و ۲۰۱ زخمی بر جای گذاشته است.

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تاکنون ۴۷ حادثه جاده‌ای در حوزه ماموریت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رخ داده و در پی آن ۸۳ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده‌اند که خوشبختانه در حوزه زاهدان فوتی نداشته‌ایم.

وی افزود: همچنین در این مدت در حوزه دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و دانشگاه علوم پزشکی زابل به ترتیب ۶۴ و ۵۳ حادثه جاده‌ای رخ داده که در حوزه ایرانشهر ۱۳ نفر فوتی در پی داشته و در حوزه زابل نیز یک نفر جان خود را از دست داده است.

راشدی بیان کرد: در این مدت ۱۱۸ نفر در حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و دانشگاه علوم پزشکی زابل در پی حوادث جاده‌ای مجروح شده و جهت درمان به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۷۲۰ تکنسین فوریت‌های پزشکی در سطح استان مشغول ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند که در ۱۲۰ پایگاه سلامت شهری و جاده‌ای و ۳۰ ایستگاه سلامتی جاده‌ای مستقر هستند، همچنین ۲ آمبولانس هوایی در زاهدان و چابهار برای ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی درگیر در حوادث در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.