اهواز_معاون فرماندار شادگان گفت:بازارچه صنایع دستی زیبای منطقه، موزه تاریخ طبیعی و تالاب بین المللی این شهرستان با آغوش باز آماده  پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

صنایع دستی و موزه تاریخ طبیعی شادگان دیدنی است

  نعمت اله آلبوغبیش در گفت وگو باخبرنگار قدس آنلاین با اعلام آمادگی ایستگاه گردشگری صراخیه برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران اظهارکرد: صنایع دستی زیبای منطقه، موزه تاریخ طبیعی تالاب و مرکز بازدیدکنندگان در کنار تالاب بین المللی شادگان دیدنی است.

معاون فرماندار شادگان افزود: امسال افتتاح مرکز بازدیدکنندگان تالاب بین المللی این شهرستان و موزه تاریخ طبیعی تالاب، به منطقه گردشگری صراخیه جلوه خاصی بخشیده است.  

وی یادآور شد: بازدید از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان برای عموم بازدید کنندگان و گردشگران بصورت مجانی بدون پرداخت هرگونه وجه آزاد است.

آلبوغبیش عنوان کرد: بازدید کنندگان و گردشگران، در موزه تاریخ طبیعی تالاب با انواع پرندگان و حیات وحش تالاب بین المللی شادگان با مشاهده عینی و توضیحاتی که کارشناسان محیط زیست ارائه میکنند، آشنا خواهند

شد.
 معاون فرماندار شادگان در ادامه از عموم میهمانان نوروزی و گردشگران استانی و کشوری خواست، لذت قایق سواری در تالاب، مشاهده مناظر زیبا و دلنشین تالاب بین المللی این شهرستان، صنایع دستی زیبای منطقه و موزه تاریخ طبیعی تالاب را از دست ندهند و لحظات به یاد ماندنی و فراموش نشدنی برای خود و خانواده هاشون به ارمغان ببرند.

آلبوغبیش در پایان از مدیریت خوب ایستگاه گردشگری تالاب بین المللی شادگان توسط شهرداری شادگان تقدیر و تشکر کرد و افزود: امسال بازدید گردشگران و میهمانان نوروزی از تالاب بین المللی شادگان کم نظیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.