مشهد- معاون امدادو نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ۳ عملیات جداگانه نسبت به امدادرسانی به ۸۸ حادثه‌دیده گرفتار در سیلاب اقدام کردند.

۸۸ حادثه دیده ناشی از سیل در خراسان رضوی امداد رسانی شدند

به گزارش قدس انلاین،اسماعیل بهمن ابادی اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در سه عملیات جداگانه اقدامات لازم را برای گرفتارشدگان و حادثه‌دیدگان روستای عباس اباد فرامیشان رشتخوار و خواف و روستای دوغارون تایباد انجام دادند.

وی افزود: در اب گرفتگی نخست که در ساعت ۴ بامداد روز چهارشنبه دوم فروردین صورت گرفت یک تیم عملیاتی امداد و نجات به میدان خاتم الانبیاء خواف اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به ۲ خانوار که ۸ نفر را انجام  داد.

معاون امدادو نجات هلال احمر استان تصریح کرد:دراب گرفتگی دوم که در ساعت ۵ بامداد روز چهارشنبه دوم فروردین ماه صورت گرفت یک تیم عملیاتی با دو دستگاه موتور پمپ و لجن کش به کیلومتر ۱۸ محور رشتخوار به تربت حیدریه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی به ۸ خانوار که ۴۸ نفربودند انجام شد .

بهمن ابادی ادامه داد:در حادثه بعدی که در ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه ظهر چهارشنبه صورت گرفت یک تیم عملیاتی با توجه به اینکه در جاده ورودی روستا سیل جاری بود بوسیله خودروهای سنگین راهداری به داخل روستا رفتندو ۶ منزل که دچار آبگرفتگی شده بودرا تخلیه نموده وبه خودروهایی که در مسیر سیلاب گرفتار شده بودند امداد رسانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.