بیرجند- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  بیان کرد: دراین بازدیدها ۳ هزار و۷۷۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری، در ۳ مورد اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۱ مورد نیز  تعطیل شده است.

۳۷۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از اماکن عمومی بیرجندجمع آوری شد

کامبیز مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگارقدس آنلاین در بیرجند اظهار داشت: از سوی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه در طی طرح سلامت نوروزی ۹۶ از اماکن عمومی مانند اقامتگاه، کمپ، رستوران، سوپرمارکت، مهمانپذیر، پارک و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، به صورت مستمر، بازدید و نظارت می شود.

وی افزود: از ابتدای آغاز طرح سلامت نوروزی ۱۳۹۶ تا سوم فروردین ماه ۶ هزار و۸۷۸ بازدید از اماکن تهیه و توزیع موادغذایی و همچنین اماکن عمومی انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  بیان کرد: دراین بازدیدها ۳ هزار و۷۷۵ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری، در ۳ مورد اماکن متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۱ مورد نیز  تعطیل شده است و همچنین در طی این مدت ۵۱۸۳ مورد کلر سنجی آب شرب صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: کارشناسان بهداشت محیط دانشگاه، در تمام ایام سال، به ویژه در تعطیلات نوروزی، با بازدیدهای متعدد از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، ضامن سلامتی هموطنان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.