کرمان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش برای امدادرسانی هوایی به ۵۰ خانوار عشایر محاصره در آب منطقه جازموریان خبر داد.

عشایر منطقه جازموریان در محاصره سیل/امدادرسانی امکان پذیر نیست

به گزارش قدس آنلاین، علی گنج کریمی روز جمعه در این رابطه اظهار داشت: این تعداد خانوار به هشدارهای دستگاه های مسئول در خصوص باز شدن دریچه سدهای شهرستان های بافت و جیرفت توجه نکرده و به این منطقه کوچ کردند که متاسفانه در محاصره سیلاب قرار گرفتند.

وی با اشاره به بازدید خود از منطقه جازموریان اظهار کرد: امدادرسانی زمینی به دلیل محاصره آب در این منطقه امکان پذیر نیست. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: تاکنون به دلیل شرایط جوی و پوشش ابر در ارتفاعات دهبکری و راین امدادرسانی هوایی از سمت کرمان به منطقه جازموریان فراهم نشده است و از سوی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان نیز هماهنگی های لازم در خصوص امدادرسانی هوایی صورت گرفت اما به دلیل وزش باد و بعد مسافت، عملیات امداد و نجات به دلیل میسر نشدن سوختگیری بالگرد در منطقه قلعه گنج انجام نشد.

وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، امدادرسانی هوایی برای انتقال و تامین اقلام مورد نیاز خانوارهای عشایر صورت می گیرد.

گنج کریمی عنوان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان تمام تلاش خود را برای امدادرسانی به خانوارهای عشایری انجام می دهند.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.