ساری- سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران میزان تردد جاده ای را تاکنون یک میلیون و ۸۵۰هزار اعلام کرد و گفت: با این میزان ۱۱ درصد از کل تردد کشور در استان مازندران است که رتبه دوم تردد در کشور را از آن خود کرده است.

مازندران رتبه دوم تردد در کشور را کسب کرد

به گزارش قدس انلاین،  علی نبیان شامگاه پنج شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران میزان تردد جاده ای را تاکنون  یک میلیون و ۸۵۰هزار اعلام کرد و گفت: با این میزان  ۱۱ درصد از کل تردد کشور در استان مازندران است که رتبه دوم تردد در کشور را از آن خود کرده است.

 سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به همکاری دستگاه هایی اجرایی مرتبط در ایام تعطیلات نوروز، اظهارداشت: ۳۰۰ همکار راهدار در کلیه محورهای مواصلاتی مازندران در حال فعالیت هستند.

 نبیان تصریح کرد: پلیس راه ، راهور، اورژانس و هلال احمر در تمام مناطق حضور فعال دارند تا شاهد اتفاقات ناگوار در این ایام نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش صنایع دستی در نمایشگاه های صنایع دستی سال گذشته داشتیم که این امر در رونق اقتصادی نقش بسزایی داشته است.

 وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد از جمعیت استان را روستاییان تشکیل می دهند، تصریح کرد: برای افزایش جمعیت در روستاها باید اقدامات موثری صورت گیرد.

 سخنگوی ستاد اجرایی خدمات مازندران با بیان اینکه کمیته دهیاری ها و روستایی در ۲ سال اخیر در ستاد اجرایی راه اندازی شد، گفت: سال اول یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر، سال دوم حدود دو میلیون نفر شب اقامت در روستاها داشتند و در سال جاری تاکنون ۶۱۳ هزار نفر شب اقامت داریم که این امر در گسترش بوم گردی سطح استان تاثیرگذار است.

 نبیان در خصوص اقامت مسافران در مازندران در ایام تعطیلات نوروز، اظهارداشت: از ۲۶ اسفند تاکنون ۳میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۰۴ شب اقامت در استان مازندران داشتیم.

 وی خاطرنشان کرد: ۳ شهرستان ساری، بابل و آمل تور شهر تورگردانی رایگان برای مسافران در استان ارائه می دهند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.