۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 515096

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا شاگردانش را شایسته پیروزی برابر بولیوی در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دانست.

پکرمن: کلمبیا شایسته کسب ۳ امتیاز بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از elsport، تیم ملی فوتبال کلمبیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف بولیوی رفت و توانست با تک گلی که خامس رودریگز به ثمر رساند به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس را به دست آورد.

پکرمن از این پیروزی که تیمش به دست آورد بسیار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: تیم ما در هر بازی به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز است.  بسیار خوشحالم که در این دیدار هم سه امتیاز را به دست آوردیم البته باید اعتراف کنم که برابر بولیوی اذیت شدیم و این سه امتیاز به راحتی به دست نیامد.

او ادامه داد: اگر قرار بود که تیم پیروز این بازی شود بدون شک کلمبیا بود. ما شایسته این پیروزی بودیم و بازی هجومی را از همان ابتدا در دستور کار خود قرار دادیم. بازیکنان تیم ملی فوتبال کلمبیا باید یاد بگیرند که چگونه فشار بازی‌های سخت را تحمل کنند و در شرایط سخت توانایی خود را نشان دهند.

پکرمن در پایان سخنان خود گفت: بعضی بر این باور بودند که دیدار برابر بولیوی برای ما راحت و آسان است و به راحتی پیروز می‌شویم اما اصلا اینگونه نبود.در فوتبال امروزی دیگر تیم قوی و ضعیف وجود ندارد و احتمال هر نتیجه ای وجود دارد. همه به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستند.

کلمبیا با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۲۱ امتیاز شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.