فرماندار تهران از ثبت نام قطعی هزار و 287 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران تا پایان روز گذشته خبر داد.

 ثبت‌نام قطعی هزار و 287 نفر در انتخابات شورای شهر تهران/ اعلام نتیجه اولیه تایید صلاحیت داوطلبان ۲ اردیبهشت ماه/ چه کسانی تا الان ثبت نام کرده‌اند؟

به گزارش«قدس آنلاین» به نقل از فارس پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت  8 صبح امروز در سراسر کشور آغاز شد.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تهران نیز از ساعت 8 صبح امروز نیز در محل فرمانداری تهران آغاز شده و تا ساعت 16 ادامه خواهد داشت.

به منظور تسهیل در امر ثبت نام، داوطلبان می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، اقدام به پیش ثبت نام کرده و از دفاتر مزبور شماره رهگیری دریافت و شخصاً با در دست داشتن اصل مدارک زیر و شماره رهگیری به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام به شرح زیر است:

1- اصل شناسنامه عکس دار و دو نسخه تصویر کلیه صفحات آن

2- اصل کارت ملی و تصویر آن

3- اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی طبق ماده 10 قانون نظام وظیفه عمومی و تصویر آن

4- چهار(4) قطعه عکس جدید 4 × 3

5- ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا بیست هزار نفر جمعیت و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای بیست هزار نفر جمعیت.

6- دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شورای روستاهای تا دویست خانوار جمعیت و ارائه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان شورای روستاهای بالای دویست خانوار

7- کسانی که در دوره های قبل عضو شورا بوده اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند .

8- اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل جهت مشمولین ماده 28 قانون.

9- اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا جهت برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر

10- ارائه اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد.

ثبت نام 4 هزار و 243 داوطلب در انتخابات شوراهای استان تهران تا روز چهارم/ داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران به هزار نفر رسید

سید شهاب الدین چاوشی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات تهران از ثبت نام 4 هزار و 2433 داوطلب در  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان تهران تا پایان روز چهارم خبر داد.

وی در ادامه افزود: تعداد 2 هزار و 585 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر و تعداد هزار و 658 داوطلب هم در انتخابات شورای های روستا ثبت نام بعمل آورده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: از تعداد کل ثبت نام کنندگان تا پایان روز چهارم نیز 444 زن و 3 هزار و 799 مرد برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.

چاوشی با بیان اینکه در انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش فقط در روز چهارم نیز 287 نفر ثبت نام کردند، گفت: همچنین در انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش در مجموع و تا پایان روز چهارم نیز هزار و یک داوطلب ثبت نام کرده اند. 

1191 در انتخابات شورای شهر تهران تا ظهر امروز ثبت نام کرده اند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از ثبت نام 1191 نفر در انتخابات شورای شهر تهران از 30 اسفند تا ظهر امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات تهران ناصربخت رئیس ستاد  انتخابات شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: آمار ثبت نام کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران از 30 اسفندماه تا ظهر امروز 1191 نفر بوده است.

اعلام نتیجه اولیه تایید صلاحیت داوطلبان 2 اردیبهشت ماه/ فرصت 3 روزه شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده به هیأت نظارت استان

علیرضا رحیمی رئیس هیات نظارت استان تهران در انتخابات شورای شهر و روستا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات تهران اظهارداشت: روند رسیدگی به بررسی صلاحیت داوطلبان طبق گزارش مراجع 44 گانه بلافاصله بعد از ثبت نام از 17 الی 23 فروردین ماه در هیات های اجرایی انجام می شود.

وی تاکید کرد: مراتب تایید و رد صلاحیت اولیه داوطلبان در 2 اردیبهشت توسط فرمانداری ها اعلام خواهد شد.

رئیس هیات نظارت استان تهران ادامه داد: البته داوطلبانی که صلاحیت آنها رد شده می توانند در فاصله زمانی 3 تا 6 اردیبهشت ماه به هیات نظارت استان شکایت کنند تا صلاحیت آن افراد در هیات نظارت استان مورد بررسی قرار بگیرد.

افزایش بعد نظارتی دوره چهارم شورای شهر تهران نسبت به گذشته/ تشریح 4 اولویت کاری دوره پنجم شورای شهر تهران

رضا تقی پور عضو  فعلی شورای شهر تهران ضمن ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بنده دوره قبل مستقل ثبت نام کردم و بعد از ثبت نام برخی از دوستان گفتند که در لیست و فهرستی قرار بگیرم و اکنون هم مستقل وارد شدم و در لیست مشخصی قرار ندارم اما احتمال می دهم بعد از ثبت نام ها در لیستی قرار بگیرم.

وی با اشاره به اولویت های کاری دوره پنجم شورای شهر تصریح کرد: موضوع حمل و نقل عمومی به خصوص حمل و نقل ریلی، محیط زیست و رفع آلودگی هوای شهر تهران، مسائل فرهنگی و اجتماعی و آسیب های اجتماعی جز چند مسئله اصلی است در شهر تهران و رهبری هم تاکید داشتند مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

تقی پور یادآورشد: ایجاد زیر ساخت اشتغال شهری یکی ادیگر از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود همانطور که در دوره فعلی شورا تلاش شد فضای کسب و کارها مناسب تر از گذشته فراهم شود که این مسیر باید ادامه یابد هرچند بخش اعظمی از این فضا را باید دولت مدیریت کند.

وی با بیان اینکه باید به سمت شهر الکترونیک پیش برویم تاکید کرد: بعد نظارتی در دوره چهارم نسبت به دوره های قبلی به مراتب افزایش یافته است.

جریان اصلاحات تصمیمی برای معرفی کاندیداهای شهرداری همزمان با فهرست شورا ندارد

محمد سالاری عضو  فعلی شورای شهر تهران ضمن ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تمامی جریانات سیاسی باید در مجموعه شورای شهر از سیاسی کاری پرهیز کنند.

وی افزود: جریان اصلاحات اعتقاد به نهادیه شدن بیش از پیش نقش شورا دارد و آن را در عمل نشان داده اند و به دنبال معرفی کاندیداهایی با تخصص مدیریت شهری هستند تا بتوانند نهاد مدنی و اجتماعی شورا را همچنان در قال خاص خود حفظ کنند.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تصمیماتی که در شورای عالی اصلاح طلبان اتخاذ شده این است که مبتنی بر مطالبات عمومی مردم و شناختی که از کلانشهرها دارند در فاز اول نسبت به قرارگیری کاندیداهایی در لیست احتمالی اقدام کنند 

سالاری در پاسخ به این سوال که آیا در شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان تصمیمی مبنی بر معرفی محسن هاشمی و مهرعلیزاده برای شهرداری تهران انجام گرفته یا خیر گفت: هیچگونه صحبتی درباره مصادیق کاندایدهای شهرداری تهران نشده است لذا افراد دیگری از دوستان از جمله آقای کرباسچی، مرعشی، بی طرف و حاجی و .. هستند که اگر علاقه مند باشند می توانند از گزینه های احتمالی باشند.

وی خاطرنشان کرد: جریان اصلاحات در نظر ندارد همزمان با ارائه فهرست شورای شهر کاندیداهای شهرداری خود را معرفی کند.

ثبت نام به رنگ «آبی فیروزه ای»/ اصلاح طلبان شورا را سیاسی نکنند!/ حضور پررنگ اعضای فعلی شورای شهر

پنجمین روز شورای شهر در فرمانداری تهران برگزار شد که با حاشیه هایی همراه بود.

*یکی از داوطلبانی که برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمده بود انگیزه اش را داشتن هوای پاک عنوان کرد البته وی که با رنگ آبی فیروزه ای به ستاد آمده بود گفت پیشنهاد می کنم بقیه هم این رنگ را انتخاب کنند.

*حجت الاسلام ناصحی سخنگوی شوراهای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه یکی از داوطلبان اصلاح طلب معتقد است شورای شهر محلی برای پیاده کردن برنامه های اصلاح طلبان است آیا شما با این نوع سیاسی کاری ها مواققید یا خیر، گفت: شورای شهر یک نهاد مردمی است و مکانی برای سیاسی کاری نیست و باید نظرات سیاسی خارج از شورا صورت گیرد.

*امروز روز ثبت نام برخی از اعضای شورای شهر بود و الهه راستگو، رضا تقی پور، حجت الاسلام ناصحی، فاطمه دانشور و محمد سالاری از اعضای شورای شهر تهران امروز برای انتخابات آینده ثبت نام کردند.

*روز پنجم ثبت نام هم همچنان با هوای بارانی همراه بود و داوطلبان زیر باران بهاری پایتخت در ستاد انتخابات حضور می یافتند.

* یکی دیگر از داوطلبان هم که برای ثبت نام به فرمانداری تهران آمده بود گفت که متاسفانه برخی از جناح ها مثل اصلاح طلبان فضا را سیاسی می کنند در حالی که فضای شورای شهر باید فرهنگی و مربوط به مسائل شهری باشد.

*فاطمه دانشور یکی دیگر از اعضای شورای شهر در پاسخ به این سوال که داوطلبان شورای شهر پیش از ورود به شورا شعارهایی در جهت حل مشکلات شهری می دهند اما پس از ورود به شورا سیاسی ترین مواضع را به کار می گیرند که نمونه بارز آن برخوردی است که با خانم راستگو از سوی همجناحی های وی صورت گرفت نظر شما در این زمینه چیست؟ گفت: افرادی که بر اساس یک لیست وارد شورا می شوند باید به معیارهای آن حزب پایبند باشند.

*ثبت نام از داوطلبان شورای شهر از 30 اسفندماه آغاز شده و تا پایان روز 6 فروردین ماه ادامه خواهد داشت. 

در پنجمین روز از برگزاری انتخابات شورای شهر تهران نیز از صبح امروز تا کنون برخی چهره های سرشناس و مشهور ثبت نام کردند که در ادامه می خوانید:

رضا تقی پور ( عضو و سخنگوی فعلی شورای شهر تهران)

الهه راستگو ( عضو فعلی شورای شهر تهران)

میثم مظفر ( رئیس سابق سازمان تاکسیرانی شهر تهران و پسر حسین مظفر معاون نظارت مجلس شورای اسلامی)

عبدالمقیم ناصحی ( عضو فعلی شورای شهر تهران)

         محمد سالاری (عضو فعلی شورای شهر تهران)  

فاطمه دانشور ( عضو فعلی شورای شهر تهران)

مجتبی حسین خانی و سجاد سالک (اعضای شورای حزب ندای ایرانیان)

ثبت نام هزار و ۲۸۷ داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت ۱۶ امروز

 عیسی فرهادی فرماندار تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طبق آخرین آمار و تا ساعت 166 امروز تعداد هزار و 287 داوطلب در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام قطعی کرده اند که تا اخر امروز به 1300 نفر می رسد.

وی افزود: از این تعداد نیز 209 زن و هزار و 78 مرد در رقابت های انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرده اند.

روز پنجم ثبت‌نام انتخابات شوراها پایان یافت

روز پنجم ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات تهران، روز پنجم ثبت نام  از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پایان یافت.

ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر تهران از ساعت 8 صبح امروز در محل فرمانداری تهران آغاز شد و تا ساعت 16 ادامه داشت.

فرماندار تهران از ثبت نام هزار و 287 داوطلب انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت 16 امروز خبر داد.ثبت نام تا 6 فروردین ادامه خواهد داشت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.