اهواز- مدیرکل راه‌آهن جنوب با اشاره به راه‌اندازی قطار گردشگری اهواز - اندیمشک گفت: این قطار فعلا تا ۱۵ فروردین آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران است و در صورت استقبال مردم این زمان را تمدید خواهیم کرد.

قطار گردشگری اهواز _ اندیمشک تا ۱۵ فروردین دایر است

به گزارش قدس آنلاین، عبدالکریم درویش زاده با بیان اینکه در صورت استقبال بیشتر و تقاضای مسافران، فعالیت این قطار در ایام نوروز به بعد و در طول سال ادامه خواهد داشت، گفت: با توجه به این‌که بناهای تاریخی و پل‌های بسیاری در مسیر ریلی اهواز - اندیمشک وجود دارد به فکر راه‌اندازی این قطار افتادیم و در این زمینه با استقبال مناسب مردم رو به رو شدیم.

 درویش زاده با اشاره به ظرفیت این قطار گردشگری، تصریح کرد: ظرفیت این قطار ۳۲۰ نفر است و فقط هزینه راه‌اندازی قطار که از طریق بخش خصوصی تامین شده، از گردشگران دریافت می‌شود، هر چند هزینه‌ها خیلی بیشتر از این است ولی قصد ما از انجام این کار معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به گردشگران بوده است.

 وی با اشاره به این‌که در راه‌اندازی این قطار سوددهی مدنظر نیست، بیان کرد: این قطار گردشگری از اهواز تا ایستگاه تنگ ۵ (لرستان) راه‌اندازی شده و در صورت استقبال می‌توان آن را ادامه و تا ایستگاه دورود نیز رساند و در این خصوص استان‌های دیگر نیز امکان استفاده از آن را دارند.

 مدیرکل راه‌آهن جنوب در ارتباط با امکانات رفاهی این قطار گردشگری خاطرنشان کرد: میان وعده و ناهار برای گردشگران تدارک دیده شده و امکانات رفاهی اولیه نیز در قطار برای آن‌ها تامین شده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.