۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: 515246

دروازه بان تیم ملی ایتالیا معتقد است تیمش می تواند اسپانیا را در مرحله مقدماتی جام جهانی شکست دهد.

بوفون: می توانیم مقابل اسپانیا هم پیروز شویم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فوتبال ایتالیا، جانلوییجی بوفون بامداد امروز (شنبه) در دیدار ایتالیا و آلبانی هزارمین بازی دوران حرفه‌ای اش را تجربه کرد. دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی دو بر صفر تیمش گفت: از قدرت حریف آگاه بودیم و این پیروزی آسان به دست نیامد. خوشبختانه حریف نتوانست از موقعیت‌هایش بهره ببرد و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم.

این دیدار به خاطر پرتاب مواد محترقه از طرف هواداران تیم آلبانی برای دقایقی متوقف شد. دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا در این باره اظهار کرد: شرم آور بود. بیشتر دقایق بازی شاهد یک بازی جوانمردانه بودیم اما گاهی بعضی از افراد نمی خواهند چنین چیزی در جریان باشد و به دنبال روشی هستند تا جلب توجه کنند.

ایتالیا در یکی از بازی های این مرحله به مصاف اسپانیا خواهد رفت. بوفون درباره این دیدار مهم نیز گفت: شانس اسپانیا بیشتر است، با این حال لاروخا شکست ناپذیر نیست. هیچ تیمی این چنین نیست. بارها برابر هم قرار گرفتیم و از هم شناخت داریم. اگر باور داشته باشیم می‌توانیم مانند دیدار رفت در تورین بازی را به تساوی بکشانیم و یا مانند رقابت‌های یورو دوباره آن‌ها را شکست دهیم. در چنین بازی‌هایی، لحظات تعیین کننده خواهند بود و می توانند به نفع یا ضرر هر تیمی تمام شوند اما از همه مهمتر باور داشتن به پیروزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.