گناباد-فرماندار گناباد گفت: ۴۸۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی گناباد درسه منطقه شهری شامل گناباد، بیدخت و کاخک وروستاها ثبت نام کردند .

ثبت‌نام ۴۸۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی گناباد

به گزارش قدس انلاین ، فرماندار گناباد صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: ۴۸۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی گناباد شامل ۷۴ نفر در سه منطقه شهری شامل گناباد، بیدخت و کاخک و ۴۰۹ نفر در مناطق روستایی ثبت‌نام کرده‌اند. 

محمدعلی نبی پورافزود: از این تعداد ۶۸ نفر مرد در مناطق شهری و 387درمناطق روستایی ثبت‌نام  کرده‌اند. 

وی بابیان اینکه ۶۸ درصد داوطلبین بدون سابقه عضویت در شوراها هستند، افزود: ۳۲ درصد از داوطلبین سابقه عضویت در شوراها رادارند. 

نبی پور به افزایش ثبت‌نام داوطلبین زن در انتخابات شوراهای اسلامی اشاره و تصریح کرد: در این دوره در مناطق شهری 6زن ودر روستاها 22زن ثبت نام کرده اند .

وی  افزایش سطح سواد و مدارج علمی زنان و افزایش مشارکت بانوان در مباحث اجتماعی و سیاسی رااز عوامل افزایش ثبت‌نام بانوان در انتخابات شوراهای اسلامی دانست. 

فرماندار گناباد گفت: استعلامات ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شوراها به‌صورت روزانه به مراجع ۴ گانه ارسال‌شده و آن‌ها تا ۱۶ فروردین‌ماه جواب این استعلامات را به فرمانداری ارسال می‌کنند. 

نبی پور افزود: از ۱۷ فروردین تا ۲۳ فروردین هیئت اجرایی صلاحیت داوطلبین را بررسی و سپس صورت‌جلسات هیئت اجرایی به هیئت نظارت شهرستان ارسال تا در مدت ۷ روز موردبررسی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.