ساری- سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از کاهش ۴۱ درصدی تلفات جاده ای در نوروز امسال و در دور نخست سفر ها خبر داد.

مازندران رتبه دوم تردد کشوری/تلفات جانی ۴۱ درصد کاهش داشت

به گزارش قدس انلاین، علی نبیان روز دوشنبه در نشست با کمیته های ۱۲گانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه از ۲۵ اسفند تاکنون ۲۱ میلیون و ۴۴ هزار و ۶۳۰ هزار تردد جاده ای ثبت شده است، گفت: با توجه به این میزان تردد حدود ۱۰ درصد در استان مازندران بوده که رتبه دوم کشوری را از آن خود کرده است.

وی با اعلام اینکه ۴۱ درصد کاهش تلفات جانی نسبت به مشابه سال قبل در استان داریم، اذعان داشت: تعداد ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در مازندران داشتیم که با همکاری و برنامه ریزی های مختلف به ۹۰ نقطه کاهش یافت که امیدواریم در سال جاری این تعداد هم دیگر نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه شاهد بارندگی و بارش برف در استان و مسدود شدن محور هراز  بودیم ادامه داد: با این وجود در دور نخست سفر ها مازندران رتبه برتر در بحث تردد را به خود اختصاص داد.

نبیان با اشاره به اینکه از ۲۶ اسفند تاکنون ۶ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۵۰۸  نفر شب اقامت در استان داشتیم، تصریح کرد: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بدون وقفه و پرتلاش به دنبال ارائه خدمات مطلوب تر به مسافران نوروزی هستند.

وی همچنین از افزایش ۸ درصدی حضور مسافران نوروزی در مازندران اشاره کرد و افزود: در این مدت یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۸۰۰ نفر شب اقامت مسافران در روستاهای مازندران ثبت شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.