ساری- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۶ هزار و ۱۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، گفت: ۸ هزار ۲۲۵ مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

انجام ۸۰۰۰ بازدید از اماکن عمومی/۶تن مواد غذایی غیر قابل مصرف در مازندران معدوم شد

به گزارش قدس انلاین، دلاور بزرگ ‌نیا اعلام کرد: از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۶ میلیون و۹۳۹ هزار و ۵۸۸ نفر شب در مازندران اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر ۷ هزار و ۴۳۸ گردشگر از موزه‌های استان بازدید کردند، اظهارداشت: ۵هزار و ۶۵۹ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی استان بازدید کردند.

بزرگ نیا تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان از روستاها را ۷۶۹ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: یک میلیون و ۴۸۲ هزار و ۸۰۰ نفر در روستاهای استان اقامت گزیدند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار و ۱۵۷ بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و حمل و نقل صورت گرفته است، ادامه داد: ۱۵۰ مورد تشویق و ۱۲۰ مورد تذکر و اخطار کتبی از تاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه ۶ هزار و ۱۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شد، افزود: ۸ هزار ۲۲۵ مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی صورت گرفته است.

بزرگ نیا تعداد اخطاریه بهداشتی برای صنوف را ۱۴۳ مورد و به ۳۳ مورد تعطیلی اماکن بهداشتی در مازندران اشاره کرد.

وی همچنین به انجام ۱۳ هزار و ۶۵۸ مورد گشت انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس و ۴۱۸ مورد گشت کنترل نظارتی استان‌ها و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: تعداد مأموریت‌های انجام شده هلال احمر را ۲۲۹ مورد و امداد رسانی به ۸۴ مورد تصادفات توسط جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.