رشتخوار - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رشتخوار گفت: بیش از ۲۰ گردشگر خارجی و داخلی درسال جاری تاکنون از جاذبه های طبیعی، گردشگری و آثار و بناهای تاریخی این شهرستان بازدید کردند.

۲۰هزار گردشگر از جاذبه های  رشتخوار بازدید کردند

کاظم کامیاب در گفت و گو با قدس آنلاین ،ظهر سه شنبه افزود: این افراد بیشتر از آثار طبیعی و تاریخی شهرستان رشتخوار  از جمله گرماب سعادت آباد، بقاع میرقوام و امام زاده فاضل، مسجد جامع رشتخوار، موزه مردم شناسی ،خانه قرایی، قلعه کریم آباد و سنگان  بازدید کرده اند.
وی اظهار کرد: گردشگران داخلی از شهرستان های  همجوار استان خراسان رضوی  وخارجی از کشور مالزی  برای دیدن آثار گردشگری به رشتخوار سفر کرده اند.
کامیاب  بیان کرد: یکی از منحصر به فردترین آثار طبیعی  رشتخوار قلعه جیزد  است که در صدد حفظ بکر بودن آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال آثار تاریخی و باستانی، مناطق تفریحی و گردشگری آمادگی برای استقبال و میزبانی از گردشگران، مهمانان و مسافران نوروزی آماده است و امکانات لازم برای اسکان مهمانان نوروزی فراهم است  اظهار داشت: شهرستان رشتخوار با دارا بودن ۳۰۰ اثر تاریخی و گردشگری آماده استقبال از مهمانان نوروزی است.

 وی با اشاره به تعدادی از مناطق گردشگری و جاذبه های تاریخی رشتخوار گفت:دسترسی به مسجد جامع تاریخی رشتخوار از طریق بلوار زیبای نیایش امکان پذیر است، طول این بلوار حدود ۳۰۰ متر و عرض آن ۳۰ متر می باشد و در فصل بهار و تابستان میزبان خیل عظیمی از مسافران و گردشگران می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.