خرم آباد- استاندار لرستان در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در محل سالن جلسات استانداری لرستان در سال جدید بر ضرورت ارایه خدمات مطلوب به گردشگران تاکید کرد.

استاندار لرستان بر ضرورت ارایه خدمات مطلوب به گردشگران تاکید کرد

به گزارش قدس انلاین، بازوند در این نشست ضمن تشکر از زحمات تمام اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: باید در راستای خدمات رسانی بهینه به مسافران نوروزی کاستی ها و نواقص را به حداقل برسانیم تا نیمه دوم تعطیلات نیز به خوبی سپری شود و گردشگران لحظات خوشی را در لرستان تجربه کنند.

وی خواستار پیگیری شهرداری در جهت افزایش فضای پارکینگ برای پارک وسائط نقلیه بازدید کنندگان از قلعه فلک الافلاک، پاکسازی و ساماندهی رودخانه خرم آباد، برچیدن پل های موقت و همچنین نماسازی مناسب برخی از هتل های سطح شهر شد.

بازوند همچنین در خصوص ساماندهی اماکن بوم گردی نظیر سیاه چادرهای موقت در مسیر جاده های فرعی منتهی به جاذبه های گردشگری استان خواستار نظارت دقیق میراث فرهنگی شد و افزود: با توجه به اهمیت بحث بوم گردی و استقبال گردشگران از این بخش گردشگری، باید ارائه خدمات به صورت شایسته و مطلوب باشد به نحوی که شاهد بازخورد منفی آن نباشیم.

وی گفت: همچنین ضرورت دارد ساماندهی خانه های استیجاری جهت اسکان گردشگران تحت کنترل و نظارت دقیق میراث فرهنگی با همکاری دستگاههای انتظامی استان قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.