ساری- رئیس پلیس‌راه مازندران گفت:محدودیت‌های ترافیکی در دور دوم سفرهای نوروزی در استان از روز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

محور های مازندران  با محدودیت ترافیکی روبروست

به گزارش قدس انلاین، علیرضا قدمی اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی از روز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۶ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج ـ چالوس ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج ـ چالوس از ساعت ۱۲ در روز ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین‌ماه ساعت سه بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ همان روز تا سه روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

قدمی با اشاره به ممنوع بودن تدد انواع تریلر از محور هراز، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۴ روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین تا ساعت دو بامداد روز بعد از رودهن به آب‌اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران یادآور شد: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت هشت روز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین تا ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه ۹۶ از تهران به قائم‌شهر ممنوع است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.