رشت- ۳ شرکت سلولزی با حضور وزیر صنعت, معدن و تجارت و به‌وسیله رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس در شهر صنعتی رشت افتتاح شد.

۳ شرکت سلولزی در شهرک صنعتی رشت افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، علی منتظری ظهر پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاح شرکت پارکو در شهر صنعتی رشت اظهار داشت: محصولات تولیدی این شرکت Mdf است.

وی ظرفیت تولید سالانه این شرکت را ۳۰۰ هزار مترمکعب عنوان کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری این پروژه ۵ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال است و برای ۱۵۰ نفر اشتغال زایی می‌کند.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: این شرکت حدود ۳۱۷ متر مربع مساحت و ۱۶۴ متر مربع زیر بنا دارد.

منتظری هدف از اجرای این پروژه صنعتی را اشتغال زایی و رونق اقتصادی گیلان عنوان کرد و گفت: با افتتاح این پروژه استان گیلان به‌ قطب صنایع سلولوزی و محصولات Mdf در کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز دو شرکت آرین تخته و آرین مریم با حضور رئیس جمهور در شهرک صنعتی سفیدرود رشت افتتاح شد اظهار کرد: محصولات تولیدی این دو شرکت Mdf است.

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت گیلان ظرفیت تولید سالانه شرکت آرین تخته را ۲۵۰ هزار مترمکعب عنوان کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری این پروژه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است و برای ۳۵۰ نفر اشتغال زایی می‌کند.

منتظری ظرفیت تولید سالانه شرکت آرین مریم را ۲۰۰ هزار مترمکعب اعلام کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری این پروژه ۲ هزار میلیارد ریال است و این پروژه برای ۲۵۰ نفر اشتغال زایی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.