کاشان- مسئول گردشگری میراث فرهنگی کاشان از برخورد قاطع با کلید به دستان و افراد سودجو در نوروز ۱۳۹۶ خبر داد.

برخورد با مسافر کش ها و خانه های مسافری غیر مجاز  در کاشان

به گزارش قدس آنلاین، حجت الله ناصحی پور با اشاره به حضور میلیونی گردشگران نوروزی، ظهور افراد سودجو با عنوان کلید به دست را امری غیر قابل اجتناب دانست و افزود: در شهرستان کاشان با همکاری کمیته انتظامی و امنیت ستاد هماهنگی خدمات سفر، با مسئولیت فرماندهی انتظامی، توسط عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی اقدامات مستمری در جلوگیری از فعالیت و برخورد با افراد سودجو انجام شد.

رییس کمیته ارزیابی و عملکرد ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان فعالیت ۲ شرکت خانه مسافر را با ساماندهی بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی اقدامی در راستای تأمین نیازهای تکمیلی اقامت در شهرستان دانست و عنوان کرد: اقامت فرهنگیان نیز توسط کمیته اسکان و رفاه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان در قالب آماده سازی ۱۳۰ مدرسه و ۱۱۰ کلاس و نیز تجهیز حسینیه ها برای مواقع اضطراری در حال انجام می باشد.

وی از وجود ۴۱ واحد اقامتی و پذیرایی در شهرستان با ظرفیت اقامتی ۱۶۷۰ تخت و آمادگی کامل آن برای ارائه خدمات خبر داد و افزود: مجموع اقامت دائم و موقت شهرستان در ایام نوروز ۱۲ هزار تخت است.

ناصحی پور از هموطنان عزیز برای انتخاب مقصد کاشان در ایام باقیمانده تعطیلات نوروز هشدار داد از هرگونه تماس با کلید به دستان و یا اخذ اقامت از ایشان خودداری کنند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.