ایلام- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: امسال در ۲۵ بقعه استان ایلام طرح آرامش بهاری در حال اجراء بوده و همچنین در هفت امامزاده شاخص استان خیمه‌های معرفت برپا شده است.

خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه شاخص ایلام برپا شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن شهیدی اظهار داشت: طرح آرامش بهاری با هدف خدمت رسانی مطلوب به زائرین و گردشگران نوروزی، تقویت باورهای مذهبی، ارتقاء سطح دینی زائرین و تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی، در سطح استان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به استقبال گسترده زائرین و گردشگران نوروزی از خیمه‌های معرفت، افزود: امسال در ۲۵ بقعه استان طرح آرامش بهاری در حال اجراء بوده و همچنین در هفت امامزاده شاخص استان خیمه‌های معرفت برپا شده است.
شهیدی با اشاره به اینکه غرفه پاسخگویی به سوالات شرعی، غرفه ترویج فرهنگ وقف، غرفه عفاف و حجاب ، مشاوره خانواده، کودک، وقف و معرفی امامزادگان، قرآن بخوانید وجایزه بگیرید  از  جمله بخش‌های مختلف خیمه‌های معرفت است، اضافه کرد: روحانیون مبلغ برای اجرای طرح آرامش بهاری در این خیمه‌ها فعالیت دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده طی ۱۲ روز اول اجرای این طرح، بیش از ۷۰۰ هزار بار آستان امامزادگان استان ایلام زیارت شده است .
وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال گذشته آیین غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه انجام و بقاع برای حضور مسافران و زائران آماده شدند افزود: ایستگاه های ارائه خدمات رفاهی به گردشگران برپا شده و زائر سراها برای خدمات رسانی به زائرین تجهیز شده‌اند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.