مشهد- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشدید نظارت ها بر بازار و واحدهای صنفی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد.

نظارت بر واحدهای صنفی مشهد در روز های پایانی تعطیلات تشدید می شود

به گزارش قدس آنلاین، علی باخرد اظهارداشت: کمیته نظارت وتنظیم بازار این سازمان به منظور حضور تیم های نظارت و بازرسی سازمان واتاق اصناف واتحادیه مربوطه درروزدوازدهم و سیزدهم فروردین برنامه ریزی  ویژه کرده است.

وی بیان کرد: در این ایام به منظور رصد بازار وحضور فعال تمامی بازرسان درروز سیزدهم درمناطق بلوار استقلال و دستغیب و بلوار فرودگاه با توجه به تقاضای مردم برای خریدموادپروتئینی بویژه مرغ در روز سیزدهم فروردین ماه آمادگی کامل وجود دارد.

وی افزود: انجام بازرسی ها از مناطق ییلاقی، تفریحی وکمپ غدیر واعلام تذکرات لازم مبنی بر درج قیمت و درصد سود قانونی به واحدهای فعال ورسیدگی به شکایات واصله درمحل وقوع تخلف، پاسخگویی سامانه ارتباطی ۱۲۴ در روز سیزده فروردین ماه واعلام مستقیم گزارش به بازرسان مستقردرمنطق مذکور منعکس می شود.

باخرد  برگزاری گشت های مشترک با اتحادیه رستوران داران، تاکسیرانی و بازرسی میدانی از رستوران های مناطق ملک آباد، جاده آسیایی، با توجه به تردد زائرین و مجاورین در این روز، نظارت برپایانه های مسافربری باتوجه به برگشت زائرین و نظارت بر رستورانهای بین راهی، از جمله برنامه های نظارتی و بازرسی در ایام پایانی تعطیلات نوروزی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.