مشهد- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: در روز طبیعت شاهد افزایش ساعات بهره‌برداری و کاهش سرفاصله زمانی قطار شهری هستیم.

ساعت ارایه خدمات قطار شهری مشهد در روز طبیعت افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم طاهری با بیان اینکه شروع ساعت سرویس‌دهی قطار شهری در روزهای تعطیل ۷ صبح است، اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان سرویس‌دهی قطار شهری در روز یکشنبه ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت با یک ساعت افزایش خدمات‌رسانی در ابتدای صبح از ساعت ۶ صبح آغاز و تا ساعت ۲۲ خاتمه می‌یابد.

وی افزود: برای این روز ۲۲۰ اعزام مسافری برنامه‌ریزی شده که با سرفاصله زمانی ۷ و ۱۰ دقیقه صورت می‌پذیرد.

طاهری بیان کرد: سرویس‌دهی در مسیر توسعه به فرودگاه نیز با ۶۲ اعزام مسافری از ساعت ۶ صبح تا ۲۲ با سرفاصله زمانی ۲۵ دقیقه برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد تصریح کرد: با توجه به جابه‌جایی ایمن، با صرفه و همراه با سهولت مردم به اماکن تفریحی واقع در مسیر خط یک مانند بوستان بزرگ ملت، بوستان غدیر، مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز و... از طریق سامانه قطار شهری، این ناوگان برای سرویس‌دهی در این روز آمادگی کامل دارد.

وی عنوان کرد: آماده‌باش در ایستگاه‌ها و مرکز فرمان خط یک جهت کنترل خط و در صورت نیاز اعزام قطار به‌صورت فوق‌العاده، آماده‌باش نیروهای عملیاتی، امدادی و نگهداری و تعمیرات، استقرار نیروهای نظارتی در ایستگاه‌ها و مرکز فرمان خط یک جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهروندان در روز طبیعت است.

وی تاکید کرد: ورود و حمل مواد و لوازم آتش‌زا و خطرناک به ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری مانند گاز پیک نیک به داخل ناوگان ممنوعیت دارد و اجازه ورود داده نمی‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.