رشت_ جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از سفر حدود ۶ میلیون گردشگر نوروزی به استان خبرداد. 

ورود ۶ میلیون گردشگر نوروزی به گیلان 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهرداد مهرگان در قرارگاه نوروزی امام علی با بیان اینکه نظم و انضباط استان در روز سفر رئیس جمهور مثال زدنی بود، اظهار داشت:‌اقدامات خوبی که از سوی پلیس راهور و سایر رده‌های انتظامی صورت گرفت موجب برقراری نظم در این روز شد.  
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس با تمام امکانات و تمام وجود برای برقراری امنیت در روز سیزدهم فروردین خواهد کوشید، تصریح کرد:  سفر نوروزی حدود ۶ میلیون نفر به استان گیلان در نوروز امسال نشان می دهد که حرف و حدیث‌های دشمن در مورد وضعیت اقتصادی ضعیف مردم ایران نسبتی با حقیقت ندارد.  
وی با اشاره به اینکه وضعیت جوی در روز سیزدهم فروردین بارانی خواهد بود، خاطرنشان کرد:‌ پلیس در این روز برخوردی قاطع و قانونی با مجرمان و بر هم زنندگان نظم عمومی خواهد داشت.  
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در مواجهه با جرایم مشهود تذکر لسانی معنایی ندارد، تاکید کرد: پلیس در تفرجگاه ها حضور مقتدرانه ای خواهد داشت تا اجازه وارد شدن لطمه به شادی مردم را ندهد.  
سرهنگ مهرگان با اشاره به تشدید فعالیت واحدهای گشتی در روز سیزدهم فروردین، بیان داشت:‌ خودروهای خروجی از استان نیز باید مورد بررسی قرار بگیرند.  
جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه پلیس نباید در روز سیزدهم فروردین از حوزه های خلوت شهری نیز غافل شود، ابراز امیدواری کرد همه مردم گیلان و همه مسافران، روز سیزدهم را امن و آرام پشت سر بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.