رشت_ امام جمعه موقت رشت گفت: دشمن تلاش می کند تا به چالش های انتخاباتی دامن بزند.

دشمن در تلاش برای دامن زدن به چالش های انتخاباتی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه متاسفانه برخی در استفاده از این روزها به تضعیف مباحث مذهبی و شرعی می‌پردازند افزود: نباید در این روزها مباحث دینی را فراموش کرد و به سوی منکرات پیش رفت.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به«اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» بیان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال موضوعات مهمی را شامل می‌شد که تولید و اشتغال در زیر سایه اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین آن مسائل بود. 

وی با تاکید بر اینکه امسال باید بتوانیم درصد قابل توجه‌ای از بیکاری را کاهش دهیم بیان کرد: فراهم آوردن این شرایط وظیفه مسئولان است و مقام معظم رهبری اشتغال را در بخش تولید قرار دادند.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال نباید زیاد به آمارها توجه کنیم تاکید کرد: مردم باید افزایش آمار اشتغال را در صحنه میدانی و در عمل احساس کنند و زمانی  آمار اشتغال افزایش می‌یابد که تعداد بیکاران در صحنه میدانی کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود اشتغال را زیر مجوعه تولید قرار دادند خاطرنشان کرد: جوانان نباید برای کار به‌دنبال ساز و کار اداری باشند و باید تولید را مبنای اشتغال قرار دهند و فراهم آوردن این شرایط وظایف مسئولان است.

شفیعی‌زاده به روز طبیعت اشاره کرد و گفت: ۱۳ فروردین روز طبیعت نامگذاری شده و باید از مواهب الهی بهره ببریم و تنها بهره‌وری مسایل مادی نیست و باید به موضوع‌های دینی توجه شود ضمن اینکه در استفاده از برخی روزها زیاده‌روی صورت می‌گیرد و نباید این موضوع موجب شود که مردم مسایل شرعی را زیر پا بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.