بردسکن- امام جمعه بردسکن در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تبریک ماه رجب از ثبت نام داوطلبین شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: ۴۵۷ نفر در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای بردسکن ثبت نام کرده اند که نسبت به دوره قبل از یک رشد خوبی برخوردار است.

عده ایی به بهانه ورود به عرصه انتخابات خدمات نظام را ناکارآمد جلوه می دهند

به گزارش قدس آنلاین ،حجت الاسلام علی اصغر امینی با بیان اینکه ازاین تعداد ۳۹۴ نفر در روستاها و ۶۳ نفر در شهرهای بردسکن ، انابد و شهرآباد  ثبت نام کرده اند گفت: در شهر بردسکن ۴۰ نفر ثبت نام کرده اند که به طور میانگین برای هرکرسی شورا  ۸ نفر ثبت نام کرده اند.

وی از کسانی که وارد عرصه انتخابات شده اند  خواست با برنامه و بدون تخریب و رقیب  از صحنه  خارج کردن فعالیت های تبلیغاتی خود را در  زمان خود انجام دهند.

امام جمعه بردسکن  بر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای تاکید کرد و گفت:   مجریان انتخابات باید تلاش کنند انتخاباتی سالم و بدون تنش و فتنه برگزار کنند تا در امر برگزاری انتخابات شایعبه ای بوجود نیاید.

حجت الاسلام امینی عنوان کرد:  دشمنان به دنبال طراحی فتنه بزرگتر از فتنه سال ۸۸ برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت  هستند که همه باید به هوش باشیم که نتوانند دشمنان این رفتنه را رقم بزنند.

وی اظهارداشت: رقابت ها در انتخابات جدی باشد اما فتنه انگیزی بوجود نیاید.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری  و نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت:  امروز گرانی ، رکود و بیکاری از مهمترین مشکلات کشور است که همه دولتمردان باید به این مهم اهتمام     ویژه ای داشته باشند.

وی افزود:  تسهیلاتی که در حوزه اشتغال پرداخت می شود باید برنحوه هزینه آن نیز نظارت شود تا به انحراف کشیده نشود.

وی بر ایجاد اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه  کشور ما یک کشور جوانی است  باید برنامه ریزی شود در حوزه اشتغال جوانان برنامه ریزی مدونی انجام شود.

وی اظهارداشت: عده ایی هستند با یک  سری برنامه هایی که هیچ دردی از مشکلات جامعه را  دوا نمی کند  وارد عرصه انتخابات شده اند و  فقط با هدف ناکارآمدی خدمات نظام  و ناامیدی مردم پا به میدان گذاشته اند.

حجت الاسلام امینی اظهارداشت: همچنین  عده ایی به دنبال دو قطبی برگزار شدن انتخابات هستند و به بهانه ورود به عرصه انتخابات مردم را می خواهند نسبت به انقلاب و مسئولان ناامید و خدمات انجام شده را نادیده می گیرند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید بر ایجاد روحیه امید به مردم  دارند گفت:  اگر مشکلات و کم و کاستی هایی که نیز در کشور وجود دارد باید انصاف رعایت شود و نباید  همه خدمات انجام گرفته نادیده شود.

امام جمعه  بردسکن  به تبلیغات زودهنگام برخی از  شخصیت ها  و جناح های سیاسی کشور در امر انتخابات اشاره کرد و گفت:  کسانی که در کشور دارای مسئولیتی هستند نباید از امکانات بیت المال  به نفع گروه و جناح خود  استفاده کنند و کار خدمت رسانی به مردم را تعطیل  کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه  روز جمهوری اسلامی ایران گفت: این روز یکی از اعیاد و جشن و سرور واقعی مردم ایران است چرا که دراین روز نظام اسلامی جایگزین  یک نظام ستمشاهی و طاغوتی شد.

وی همچنین به روز ۱۳ فروردین  روز طبیعت اشاره کرد و از خانواده ها خواست دراین روز در کنار خانواده  به محیط زیست آسیبی  وارد نکنند و  حافظ میراث آیندگان  و موجودات باشند.  

امام جمعه بردسکن  به ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) و ایام البیض  اشاره کرد و از دستاندرکاران برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خواست با یک برنامه ریزی بسیار خوب در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم اهتمام ورزند.

وی اعتکاف را یکی از رویش های انقلاب و درواقع احیاء سنت های ابراهیمی و الهی دانست  و گفت:  مراسم معنوی اعتکاف در واقع مقدمه ای برای ورود به ماه مبارک رمضان است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به فوت و درگذشت حاج محمد عاصمی پدر سرداران شهید علیرضا و عباس عاصمی در کاشمر ،  مرحومه عصمت باقری مادر شهید علی اکبر مردازاده ، فرهنگیان بازنشسته سید محمد سیدی و حسن عاشوری و حاج محمد خواجه عضو ستاد نماز جمعه  بردسکن را تسلیت و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

امام جمعه بردسکن با اشاره به فرارسیدن فصل گرما بررعایت صرفه جویی در مصرف آب شرب تاکید کرد و گفت: متاسفانه برخی از ادارات دولتی و خدماتی شهرستان انشعاب غیر مجاز دارند و بدون پرداخت ریالی آب بهاء  از آب شرب مردم استفاده می کنند.

وی اعلام کرد: در صورتی که این ادارات نسبت به  انشعاب قانونی اقدام نکنند اسامی آنها را از تریبون نماز جمعه  اعلام خواهم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.