مهریز- پیکر حجت‌الاسلام علی برهان، امام جمعه فقید مهریز بعد از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده مردم این شهرستان تشییع شد.

پیکر امام جمعه فقید مهریز تشییع شد

به گزارش قدس آنلاین، پیکر امام جمعه فقید مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان که ۲۶ سال امامت جمعه شهرستان مهریز را بر عهده داشت، بعد از اقامه نماز جمعه با حضور گسترده نمازگزاران، مردم وفادار مهریز و جمعی از مسؤولان استان یزد و شهرستان مهریز تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر امام جمعه فقید مهریز از میعادگاه نماز جمعه به سمت حسینیه باغ‌بهار مهریز تشییع شد و در آنجا توسط آیت‌الله وافی نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری نماز بر پیکر وی اقامه شد.

پیکر حجت‌الاسلام برهان سپس از حسینیه باغ بهار مهریز به سمت گلزار شهدای بغدادآباد علیا با حضور امام جمعه یزد، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد، مشاور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار یزد، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری و جمعی دیگر از مسؤولان تشییع و در کنار پدر و برادر شهیدش به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام برهان فرزند شهید کعبه و برادر شهید دوران دفاع مقدس و از ائمه جمعه انقلابی استان یزد بود.

وی که به علت مشکل ریوی در بیمارستان شهید صدوقی یزد بستری شده بود، روز گذشته در دهم فروردین ماه ساعت ۱۵ در سن ۷۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

شب گذشته مردم مهریز وداع باشکوهی با امام جمعه فقید خود داشتند و امروز نیز حضوری پرشکوه در مراسم تشییع پیکر این امام جمعه انقلابی یافتند.

مردم در طول مسیر تشییع پیکر حجت‌الاسلام برهان به سینه‌زنی و مداحی پرداختند.

فردا، شنبه ۱۲ فروردین از سوی امام جمعه یزد مجلس بزرگداشتی برای حجت‌الاسلام برهان در مسجد حظیره یزد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.