زنجان- مدیرکل میراث فرهنگی زنجان خبر داد: پنج نمونه چاقو با طرح جدید در راستای کسب سهم بیشتری از بازار چاقوی زنجان تولید شده است.

۵ نمونه چاقو با طرح جدید در زنجان تولید شد

به گزارش قدس آنلاین، یحیی رحمتی در جلسه بررسی عملکرد شهرستان های استان در حوزه برنامه های متفاوت ۹۶ تاکید کرد: این پنج نمونه چاقو که با طرح جدید در راستای کسب سهم بیشتری از بازار چاقوی داخلی توسط یکی از بهترین طراحان کشور تولید شده است و باید برای بازاریابی آن راهکارهای مناسبی اندیشید.

وی ادامه داد: باید برای صنایع دستی در سبد کالای خانوار ایرانی به عنوان یک کالای کاربردی و مصرفی جایگاه مناسبی تعریف کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان با تاکید بر تسهیل صدور مجوزهای ساخت و بهره برداری از تاسیسات گردشگری ، عنوان کرد: برای گسترش تاسیسات گردشگری در استان بر آنیم تا در چهارچوب قوانین اختیاراتی به بخش خصوصی تفویض کنیم.

وی با اشاره به ۷۹۰ بازدید نظارتی طی ۱۶ روز گذشته ، تصریح کرد: سلامتی مردم موضوع بسیار مهمی است و در این راستا باید نظارت های سخت گیرانه و مستمر در طول سال انجام شود.

یحیی رحمتی، با تاکید بر گسترش تورهای یک روزه طبیعت گردی در استان زنجان، افزود: ما می توانیم از پتانسیل های جاذبه های طبیعی در روستاها برای عکاسی و همچنین از پتانسیل غذاهای محلی در روستاهای هدف گردشگری برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه گردشگری باید در استان ۵۰۰ موقعیت شغلی تعریف کنیم و از رشته های صنایع دستی فعال و نیمه فعال در راستای اشتغال زایی استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.