بوشهر- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: رانندگان دو خودروی حامل کالای قاچاق در محور ساحلی گناوه به ضرب گلوله پلیس متوقف شدند.

خودرو های قاچاق در بندر گناوه به ضرب گلوله پلیس متوقف شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جابر پاپری ظهر  شنبه در جمع خبرنگاران از توقف دو خودرو پژوه حامل کالای قاچاق در محور ساحلی گناوه به بوشهر خبرداد و اظهار داشت: دو دستگاه خودرو شوتی حامل کالای خارجی قاچاق با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت در محور ساحلی گناوه به بوشهر متوقف و رانندگان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه رانندگان به ایست پلیس توجه نکردند افزود: رانندگان خودرو کالای قاچاق، هنگامی که با ایست مامور پلیس راه مواجه می‌شود به حرکت خود ادامه می‌دهند و قصد زیر گرفتن ماموران داشتند که با تیراندازی پلیس به لاستیک خودرو متوقف  می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با بیان اینکه یکی از خودروها پس از عملیات پلیسی متوقف و راننده دستگیر می‌شود گفت: خودرو دوم با مشاهده دستگیری راننده خودرو اول، به سمت پلیس با سرعت ۱۸۰ کیلومتر حرکت می‌کند و قصد زیر گرفتن مامور پلیس را داشت که با تیراندازی هوایی و تیراندازی به لاستیک، خودرو متوقف می‌شود.

سرهنگ پاپری با بیان اینکه این خودرو در هنگام تخلف  صدماتی به دیگر خودروها در جاده گناوه به بوشهر وارد کرد افزود: خودرو شوتی دوم پس از اصابت گلوله به لاستیک واژگون می‌شود و راننده مصدوم و به بیمارستان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان این دو خودرو شاکیان فراوانی در صدمه زدن به اتومبیل آنها دارد خاطرنشان کرد: یکی از خودروها دارای ۱۵ میلیون تومان خلافی و دیگری شش میلیون تومان خلافی است و این در حالی است که حکم توقیف این دو خودرو از سوی مرجع قضایی استان بوشهر صادر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.