شهرکرد- بارش باران در استان چهارمحال و بختیاری موجب کندی تردد حودرو ها در محور های مواصلاتی این استان شد.

بارش باران درچهار محال و بختیاری/محدودیت های ترافیکی در محور های استان اعمال می شود

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در همین راستا با بیان اینکه بر اثر بارش باران محورهای مواصلاتی استان نیز لغزنده شده است از رانندگان و مسافران نوروزی خواست تا با احتیاط و آرامش کامل رانندگی کنند.

سرهنگ رحمت‌الله نجفی با اشاره به اینکه از ساعت ۱۵ لغایت ۲۰ شب ترافیک در بیشتر محورهای استان سنگین است یادآور شد: در ساعات یاد شده که حجم تردد بالا است رانندگان باید ضمن رعایت سرعت مطمئنه باید فاصله طولی در حین حرکت را رعایت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه محور های استان در روز طبیعت با محدودیت های ترافیکی روبروست ادامه داد: روز ۱۳ فروردین‌ماه از ساعت ۳ بعد از ظهر تردد در محور سه راهی هتل به سمت پل زمانخان در شهرستان سامان ممنوع و جاده یک طرفه است.

وی افزود: همچنین محور سه راهی سوداجان و سه راهی هوره به سمت پل زمانخان از ساعت ۳ بعد از ظهر نیز تردد ممنوع و یک طرفه است.

رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در سایر محورها بیان کرد: از امروز تا ۱۴ فروردین‌ماه تردد کامیون و تریلی در محورهای شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان ـ ایذه و لردگان ـ یاسوج ممنوع است.

نجفی خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی ممنوعیت تردد کامیون و تریلی در ۲ محور بیان شده از ساعت ۷ صبح امروز آغاز و تا ۱۲ شب روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.

نجفی خاطرنشان کرد: بیشتر تصادفات ناشی از خواب‌آلودگی، خستگی و نداشتن استراحت کافی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.