گرگان- محور شاهرود -گرگان (توسکستان) به دلیل حجم بالای مسافر ورودی به این منطقه گردشگری در روز ۱۳ فروردین از سمت گرگان، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز یکشنبه تا ساعت ۲۴ امشب مسدود شد.

محور شاهرود-گرگان مسدود شد

به گزارش قدس آنلاین،  مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در این مدت مسافران شاهرود برای ورود به گلستان می توانند مسیر شاهرود - آزادشهر را انتخاب کنند.

علیرضا کلاگر اظهار داشت:در حال حاضر تمامی جاده های استان ابری بوده و محور شاهرود -آزادشهر ( خوش ییلاق) نیز مه آلود گزارش شده است که رانندگان عبوری از این محور کوهستانی حتما با سرعت مطمئنه و توجه به توصیه های پلیس تردد داشته باشند.

وی همچنین از ترافیک سنگین خودرو در محورهای واقع در پارک های جنگلی استان در ظهر ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: طبق گزارش های دریافتی، در این محورها ترافیک سنگین از خودروی گردشگران وجود دارد که پلیس و نیروهای راهداری نسبت به هدایت خودروها و روان سازی ترافیک در حال اقدام هستند.

کلاگر افزود: پیش بینی می شود ترافیک سنگین خودرو تا عصر امروز ادامه یابد و لازم است رانندگان از پارک خودرو در شانه جاده ها و ایجاد سد معبر خودداری کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.