اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در حالی از روز ۱۰ فروردین ماه آغاز شد که اردونشینان، پیکارهای مهمی را در نیمه نخست سال جدید پیش رو دارند.

مهمترین برنامه‌های پیش‌روی کشتی ایران در نیمه نخست سال

به گزارش قدس آنلاین، نخستین مرحله از اردوی آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در سال جدید از روز ۱۰ فروردین ماه در خانه کشتی تهران آغاز شد. اردویی که استارت کشتی گیران برای حضور در چهار رویداد مهم در نیمه نخست سال محسوب می شود و گوش شکسته های منتخب باید خود را برای درخشش در میادین آسیایی و جهانی آماده کنند.

بر این اساس تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در نخستین مصاف بین المللی خود در سال جدید باید در رقابتهای قهرمانی آسیا به میدان بروند که این پیکارها اواسط اردیبهشت ماه به میزبانی شهر دهلی نو هند برگزار خواهد شد.

دومین میدان بین المللی پیش روی کشتی ایران، بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی است که آزاد و فرنگی کاران ملی پوش باید روزهای پایانی اردیبهشت و ابتدای خرداد ماه در باکوی آذربایجان به مصاف حریفان خود بروند.

کشتی آزاد و فرنگی ایران، تیرماه سال جدید نیز رویداد مهمی را پیش رو دارد. این رویداد همان رقابتهای انتخابی تیم های ملی برای حضور در مسابقات جهانی است که طی آن نفرات واجد شرایط شورای فنی باید با یکدیگر زورآزمایی و در نهایت دوبنده تیم ملی را بر تن کنند.

چهارمین و آخرین میدان مهم و بین المللی کشتی ایران در ۶ ماهه نخست سال جدید نیز رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ فرانسه است. این رقابتها طی روزهای ۳۰ مرداد تا ۵ شهریورماه در شهر پاریس برگزار می شود و از اهمیت و حساسیت فراوانی برای متولیان کشتی برخوردار خواهد بود.

به هر حال کادر فنی تیم های ملی کشتی نیز با توجه به زمانبندی این رویدادها، اردوهای متعددی را با دعوت از نفرات منتخب خود برگزار خواهد کرد تا کشتی ایران در سال جدید هم بتواند همچون سال گذشته نتایج مطلوبی را کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.