۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 516377

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ پاسخ انتقادات باشگاه پرسپولیس را داد.

پاسخ سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، سعید فتاحی در خصوص اظهارات علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم اطلاع سازمان لیگ از تصمیم بدون جلسه کمیته استیناف در بخشش محرومیت هواداران صنعت‌نفت اظهار داشت: ابنگونه نبوده که کمیته استیناف بدون برگزاری جلسه رای به بخشش محرومیت هواداران صنعت‌ نفت داده باشد و اسناد برگزاری جلسه آن موجود است.

وی عنوان کرد: باشگاه صنعت نفت درخواست خود را قبل از تعطیلات ارائه داده اما این درخواست با تعطیلات مواجه شده بود. روز قبل از اعلام رای کمیته استیناف در صحبت با صالحی، رئیس این کمیته در جریان تصمیم کمیته استیناف برای برگزاری جلسه فوق‌العاده در روز ۱۲ فروردین ماه قرار گرفتم اما از اینکه چه رایی صادر خواهد شد اطلاعی نداشتم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: کمیته انضباطی روز ۵ شنبه ۱۰ فروردین ماه اطلاعات این پرونده را تکمیل و برای کمیته استیناف ارسال کرده بود. روز قبل از بازی به صالحی گفتم که صنعت نفت ۲ جلسه از همراهی تماشاگرانش محروم بوده که یک جلسه آن را پشت سر گذاشته است.

فتاحی در پاسخ به اظهارات طاهری که اعلام کرده امسال نیز مانند سال گذشته نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود، گفت: اصلا این حرف‌ها نیست. سال گذشته چه کسی فکر می‌کرد استقلال خوزستان قهرمان می‌شود؟ قهرمانی تیم‌ها به شرایط آنها در جدول بستگی دارد. سازمان لیگ چه کار می تواند بکند که تیمی قهرمان شود یا نشود و برای ما چه فرقی دارد؟ همه ۱۶ تیم برای ما یکسان هستند و تفاوتی ندارند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص عدم اجازه به تماشاگران پرسپولیس برای حضور در ورزشگاه تختی آبادان تصریح کرد: موضوع اینگونه نبود. آبادان یکی از شهرهایی است که استقلال و پرسپولیس در آن طرفداری ندارند و همیشه در دیدارهای تیم‌های پرطرفدار پایتخت با صنعت نفت تنها طرفدارانی که از تهران با این تیم‌ها می‌روند در ورزشگاه حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: آبادان و انزلی شهرهایی هستند که استقلال و پرسپولیس در آن طرفداری ندارند و همه نیز این موضوع را می‌دانند. حق تماشاگران پرسپولیس بود که در ورزشگاه حاضر شوند و این تیم می‌توانست لیدرها و تعداد ۲۰۰ هواداری که در شهرهای مختلف همراه این تیم هستند را به آبادان ببرد که به دلیل اعلام برگزاری بازی با تماشاگر در صبح روز بازی این امکان برای آنها فراهم نشد.

فتاحی گفت: در این خصوص حق تیم پرسپولیس ضایع شده اما شرایط باعث این مسئله بوده است. چون بخشیده شدن هواداران قطعی نشده بود ما نمی‌توانستیم به پرسپولیس اطلاع بدهیم که هوادارانش را با خود به آبادان ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.