کرج- رئیس‌کل دادگستری استان البرز با اشاره به اتفاقات بدی که در این زمینه‌ رخ داده، ادامه داد: مردم باید از تجربیاتی که مالباختگان موسسات مالی و اعتباری با سودهای بالا در این زمینه دارند درس عبرت بگیرند.

مردم از سرمایه گذاری در موسسات مالی و اعتباری با سودهای بالا دارند خودداری کنند

به گزارش قدس آنلاین، برخی موسسات مالی و اعتباری در البرز در حال جذب سپرده‌های مردم  با سودهای بالا و خارج از قوانین بانکداری هستند. احمد فاضلیان درباره فعالیت این مؤسسات اظهار داشت: با وجود اتفاقات بدی که در این زمینه‌ها در کشور رخ داده مردم باید از این اتفاقات سرمشق بگیرند؛ کسانی که عاقل هستند خود را وارد این بازی‌های خطرناک نمی‌کنند. بعضی از مردم به دنبال ثروت‌ بادآورده هستند و طمع ورزی‌شان سبب می‌شود که تمام سرمایه‌شان را از دست بدهند.

 فاضلیان با اشاره به اتفاقات بدی که در این زمینه‌ رخ داده، ادامه داد: مردم باید از تجربیاتی که مالباختگان موسسات مالی و اعتباری با سودهای بالا در این زمینه دارند درس عبرت بگیرند.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه مایه تعجب است که‌ عده‌ای راه اشتباهی را که دیگران قبلا رفته‌اند دوباره می‌خواهند امتحان کنند، افزود: دستگاه‌های مربوطه وظیفه مقابله با تخلفات موسسات مالی و اعتباری را دارند و باید نظارت خود را افزایش دهند. دستگاه‌های نظارتی نباید اجازه سوءاستفاده از مردم را بدهند و مردم باید هوشیار باشند و همه هستی خود را با یک اشتباه محاسباتی بر باد ندهند.

وی با اشاره به اینکه در البرز هم موسساتی وجود دارد که دارای‌ چنین مشکلاتی هستند،گفت: بعضی از این  مشکلات کوچک و قابل حل است.

فاضلیان با بیان اینکه مهم‌ترین عامل برای جلوگیری‌ از این وضعیت‌ هوشیاری مردم است، اظهار داشت: باید مردم آگاهانه عمل کنند و درجاهای مطمئن سرمایه‌گذاری کنند که دچار مشکل نمی‌شوند و به خاطر منافع کوتاه مدت خسارتهای دراز مدت را به خود تحمیل نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.