ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: میزان تردد در مسیرهای مواصلاتی استان ایلام در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت.

نوروز امسال میزان ترددها در ایلام ۵۰ درصد افزایش یافت

نورالله دلخواه روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان این که از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین سالجاری، تردد دو میلیون و ۵۳۰ هزار خودرو از طریق دوربین های نصب شده در جاده های استان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این میزان تردد در سال گذشته یک میلیون و ۸۱۰ مورد بوده است.
وی با اشاره به اینکه وجود منابع بکر طبیعی، منظره های زیبا، آثار و ابنیه تاریخی و باستانی، یادمان های دفاع مقدس و آب و هوای چهارفصل؛ ایلام را به مقصدی دلربا برای مسافران و گردشگران تبدیل کرده است، افزود: در این مدت بیشترین حجم ترددها در حوزه جنوب استان ایلام به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با بیان اینکه در نوروز امسال در مقایسه با سال قبل، میزان تلفات جاده ای استان ۳۰ درصد کاهش یافته است، بیان داشت: هم اکنون تعداد ۲۲ دوربین ثبت تردد در مسیرهای مواصلاتی استان فعال است.
 نورالله دلخواه با اشاره به اینکه میزان تردد در مسیرهای مواصلاتی استان ایلام در نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافت، یادآور شد: امیدواریم که با بهبود بیش از پیش راه ها، جاده ها و زیرساخت های استان؛ مسافران بیشتری در این استان حضور یابند و کاهش چشمگیر تصادفات را شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.