سرمربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی ایتالیا در آستانه بازی بزرگ بارسلونا و یووه گفت: مسی برای ایتالیایی‌ها پاواروتی فوتبال است.

کاپلو: بارسلونا چیزی از دفاع نمی‌داند/مسی برای ایتالیایی‌ها پاواروتی فوتبال است

به گزارش قدس آنلاین، فابیو کاپلو سرمربی پیشین تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اسپانیا در آستانه بازی مهم بارسلونا و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا گفت: باید بگویم که بارسلونا چیزی از دفاع نمی‌داند، تیمی که خوب حمله کند، بارسلونا را از پیش روی خود بر خواهد داشت. اما این تیم یک برگ برنده بزرگ دارد و آن این است که آنها حمله کردن را خیلی خوب بلد هستند و حتی اگر کلا دفاعی در کار نباشد این تیم همچنان بسیار خطرناک است. بارسلونا حاضر است ۱۰ گل بزند و ۹ گل دریافت کند.

کاپلو ادامه داد: برای ایتالیایی‌ها مسی مانند پاواروتی در فوتبال است. او باید مهار شود اما نه با ۳ بازیکن، بلکه با یک بازیکن بزرگ و توانا که بتواند او را به تنهایی مهار کند، اگر قرار باشد یووه فقط به دنبال مسی بدود، بازی را شروع نکرده، باخته است.

به نقل از فارس، کاپلو افزود: وقتی یک تیم مقابل بارسلونا بازی می‌کند باید تا دقیقه ۹۵ بدود، بارسلونا تیمی است که می‌تواند نتیجه بازی را در ۳ دقیقه کاملا تغییر بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.