شهرکرد- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: با هماهنگی های انجام شده مشکل ۴ فرزند معلول یک خانواده در بخش بازفت این شهرستان با تهیه مکانی مناسب رفع می شود.

خانواده بازفتی با ۴ فرزند معلول خانه دار می شوند

به گزارش قدس آنلاین، ۳۲ هزار معلول در استان چهارمحال و بختیاری شناسایی شده اند که از این تعداد نزدیک به پنج هزار مستمری بگیر دائم هستند. در این میان در روستای سجو بخش بازفت ۴فرزند یک خانواده دچار معلولیت هستند که این مساله باعث دل نگرانی این خانواده شده است.

علی کاظمی باباحیدری؛ نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در این زمینه گفت: به دلیل اینکه تردد در روستای سجو بخش بازفت شهرستان کوهرنگ برای اعضای این خانواده و مردم روستا به سختی انجام می شود و مسیر این روستا سخت گذر است، مقرر شد اعضای این خانواده در خانه استیجاری در یک روستا که مشکل تردد ندارد، اسکان یابند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: قرار شد با همکاری بهزیستی این خانه استیجاری برای این خانواده تهیه شود و بزودی اعضای خانواده در این خانه اسکان یابند.
کاظمی اظهار کرد: قرار است با همکاری جمعیت هلال احمر ۴ فرزند معلول این خانواده با بالگرد به روستای چم قلعه منتقل شوند.
به گفته وی، بخش بازفت با وجود طبیعت بکر و یکی از کانون های مهم گردشگری چهارمحال و بختیاری هنوز از محرومیت رنج می برد.
کاظمی اظهار کرد: در بخش بازفت مردم روستای گزستان برای عبور از رودخانه نیاز به پل دارند که بنیاد برکت قرار است بزودی پلی را بر روی رودخانه این روستا احداث کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در نشست شورای اداری شهرستان کوهرنگ در بخش بازفت مقرر شد طرحهای کشاورزی در این بخش اجرایی شود.
وی گفت: ایجاد تصفیه خانه و فراهم کردن زیرساخت های آب شرب برای تعدادی از روستاها، گاز کشی به تعدادی از روستاها، ایجاد یک بیمارستان یا درمانگاه در منطقه شهرک تلرد چمن گلی و توسعه زیرساخت های جاده ای در نشست اداری این شهرستان به تصویب رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.